|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Helse-Hansen og SnåsamannenHva syns dere om at helseministeren forteller om at sønnen har blitt "kurert" for kolikk av Snåsamannen på forsiden av VG?
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Helse-Hansen og SnåsamannenJeg synes også det er helt greit. Så lenge han ikke underminerer det norske helsevesen, så må jo mannen få lov til å ha en overbevisning.
![]() |
#4 |
<*(((<
|
![]() Sv: Helse-Hansen og SnåsamannenJeg tenker at helseministeren har overraskende lave krav til hva som skal til for å hevde at noen har kurert noe. Men så husker jeg på at det er Bjarne Håkon Hanssen, og han har sagt så mye teit før at jeg ikke blir så overrasket likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Helse-Hansen og Snåsamannen
Uten å ha lest VG: La meg gjette: "kureringen" skjedde da barnet var omtrent tre måneder gammel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Helse-Hansen og SnåsamannenJeg syns også det er greit at man tror på healing, men jeg vet ikke om jeg syns det er helt greit at helseministeren gjør det. Han er jo øverste sjef for helse-norge, som i bunn og grunn ikke tror på healing.
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Helse-Hansen og SnåsamannenJeg syns det virker useriøst av en helseminister å komme med "jeg tror ikke på healing, men det er mer mellom himmel og jord" etter at sønnens kolikk forvant etter en telefonsamtale med Snåsa-mannen. Kolikk gir seg jo på ett eller annet tidspunkt uansett, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Textrovert
|
![]() Sv: Helse-Hansen og SnåsamannenSelv om jeg synes det er greit at en helseminister står fram og sier dette, så ser jeg ikke helt poenget. Hva ønsker han å oppnå? Han kan uansett ikke komme i ettertid og klage over negativ respons. Det burde han forvente når han står fram med en så personlig og kontroversiell mening.
![]() |
#9 |
By the Sea
|
Jeg er dypt sjokkert og dypt rystet og synes det er veldig, veldig useriøst.
![]() |
#11 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Helse-Hansen og SnåsamannenJeg klarer ikke å ta det helt seriøst, hvorfor gidder han å fortelle dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Helse-Hansen og SnåsamannenJeg skjønner selvsagt at man ikke nødvendigvis syns det er et teit utspill om man tror på healing, men syns dere ikke det er litt rart? Når han på et vis er øverste sjef for dem som ikke tror på det, liksom.
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Tja. Det er forskjell på det å si at HAN tror på det og at helse-Norge tror på det, er det ikke? Sist redigert av Hyacinth : 26-01-09 kl 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Helse-Hansen og SnåsamannenHelt greit at han tror på det. Men nå vet vi jo alle at det finnes altfor mange dumme mennesker rundt omkring og jeg er redd for at noen av disse ser hva de vil se av disse uttalelsene og dermed setter healing i fremsetet selv om de har behov for vestlig medisin.
![]() |
#15 |
Textrovert
|
![]() |
#16 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Helse-Hansen og SnåsamannenJeg er igrunnen mest imponert over VG som bruker hele førstesiden til dette temaet. Det har med andre ord ikke skjedd stort i verden. Og det er kanskje like bra?
![]() |
#17 |
By the Sea
|
Jeg synes ikke det er merkelig - jeg synes det er deilig.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 28-01-09 kl 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Helse-Hansen og SnåsamannenJeg synes du har mange gode poeng der, Zoë. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Helse-Hansen og SnåsamannenZoë: Som jeg sa, hadde det vært en sak han virkelig trodde på, brant for og mente at virkelig var noe som fantes så hadde jeg forstått utspillet hans (da hadde jeg riktignok kanskje syntes at det var hårreisende.
![]() |
|
|