Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Selges: En stk hodepine

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-09, 20:01   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Selges: En stk hodepine

Jeg har et flott eksemplar av en langvarig hodepine som vurderes solgt til høystbydende. Jeg garanterer at du våkner med den murrende hodepinen, at den blir verre utover dagen, for å så bli skikkelig ille til kvelden. Tabletter har dårlig effekt. Cataflan hjelper men jeg kan garantere at hodepinen kommer tilbake med fornyet styrke når effekten av tabletten går ut. Med på kjøpet følger lysømfintlighet, svimmelhet og stramme muskler i nakken. Hodepinen er pent brukt i kun 6 dager. Nå, hvem kommer med det første budet?

Gammel 26-01-09, 20:02   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selges: En stk hodepine

Foreslår at du murer deg inne noen dager. Da gidder de ofte ikke plage deg lenger...
Evt du burde prøve ut migrenemedisiner. Migrene kommer i flere styrker.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:05   #3
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Foreslår at du murer deg inne noen dager. Da gidder de ofte ikke plage deg lenger...
Evt du burde prøve ut migrenemedisiner. Migrene kommer i flere styrker.

Har vært så innemurt som jeg har muligheten til i flere dager. Uten effekt. Migrenemedisiner er prøvd, har en type til jeg kan prøve, Maltax. Kanskje jeg skulle prøve en til natten?

Gammel 26-01-09, 20:07   #4
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Joika, du glemte å komme med et bud!

Gammel 26-01-09, 20:09   #5
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres ut som tensjonshodepine, ikke migrene. En kur med NSAIDS tatt fast i full dose i en uke, samt trening (tøyningsøvelser, fysioterapi evt med massasje for å myke opp) er stikkord for å bli kvitt det på sikt. Og for å holde det unna må man fortsette med trening og øvelser - hver dag.

Legger ikke inn bud - jeg har solgt min egen. Fikk takst og vel så det.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:12   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg er enig med siste taler!

Har en slik som dukker opp nå og da, så jeg er ikke interessert i din, selv om den er pent brukt.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:14   #7
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vil kun gi deg en trøsteklem.
Har selv slik hodepine/migrene som for det meste skyldes stress.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 20:15   #8
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syntes gubben din burde massere masse.

Gammel 26-01-09, 20:16   #9
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Langvarig hodepine er desverre ikke noe for meg, er mer på utkikk etter å få kjøpt meg bedre kondis

Håper du får inn bud. Hodepine er trasige greier og tapper en for krefter

Gammel 26-01-09, 20:28   #10
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det høres ut som tensjonshodepine, ikke migrene. En kur med NSAIDS tatt fast i full dose i en uke, samt trening (tøyningsøvelser, fysioterapi evt med massasje for å myke opp) er stikkord for å bli kvitt det på sikt. Og for å holde det unna må man fortsette med trening og øvelser - hver dag.

Hva er NSAIDS?

Jeg vil gjerne selge min hodepine også. Propella, det du har skrevet kunne jeg skrevet selv, på punkt og prikke. Jeg føler virkelig med deg! Håper du får bukt med det.

Gammel 26-01-09, 20:29   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 26-01-09, 20:34   #12
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan i hvertfall gi deg et godt utprøvd og velfungerende tips. Lov meg at du gjør et hver dag i en uke, og si hva du synes.

Sving på armene.

Sett på stoppeklokken og sving på høyre arm, rundt og rundt fremover i minutter. Gjør det samme på venstre. Sving deretter venstre bakover i 3 minutter. Gjør det samme på høyre. 12 minutter gjør underverker.

Mannen min jobber på sykehus og mange på hans avdeling klaget over veldig stiv nakke. De fikk dette rådet av fysioterapeut og i løpet av en uke var alle mye bedre.

Svingingen øker blodsirkulasjonen og myker opp skuldrene og gjør at hodet får mer blod og gjør mindre vondt.

Gammel 26-01-09, 21:02   #13
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Legger ikke inn bud - jeg har solgt min egen. Fikk takst og vel så det.

Det er nok spenningshodepine. Verst på høyre side. Dessverre så pleier det å bygge seg opp til et skikkelig anfall hvor jeg får veldig vondt. For å si det sånn så føder jeg heller enn å få et sånt anfall. Jeg har prøvd massasje, trening, akupunktur, kiropraktor osv. Det blir bedre en liten periode for å så komme tilbake. Jeg har hatt det siden jeg var liten.

Syntes gubben din burde massere masse.

Han er liker ikke det og er ikke noe flink. Han har veldig varme hender og det er veldig godt når han bare holder hendene der. Det gjør han.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg kan i hvertfall gi deg et godt utprøvd og velfungerende tips. Lov meg at du gjør et hver dag i en uke, og si hva du synes.

Sving på armene.

Sett på stoppeklokken og sving på høyre arm, rundt og rundt fremover i minutter. Gjør det samme på venstre. Sving deretter venstre bakover i 3 minutter. Gjør det samme på høyre. 12 minutter gjør underverker.

Mannen min jobber på sykehus og mange på hans avdeling klaget over veldig stiv nakke. De fikk dette rådet av fysioterapeut og i løpet av en uke var alle mye bedre.

Svingingen øker blodsirkulasjonen og myker opp skuldrene og gjør at hodet får mer blod og gjør mindre vondt.

Jeg skal prøve, i hvert fall med venstre armen. Høyre armen har jeg ikke så stor bevegelse på at jeg kan gjøre det. Har en skade i skulderen, venter på time og eventuelt en operasjon av den skulderen.

Gammel 26-01-09, 21:15   #14
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Inntil videre kan du svinge på venstre og bruke glovarm varmeflaske på høyre. Prøv å gjøre små små ting som får økt blodsirkulasjonen og holde det varmt.

Gammel 26-01-09, 21:19   #15
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Det kan jeg prøve.

Gammel 26-01-09, 21:31   #16
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

ang. svingarmøvelse......det er tungt (puster ut etter første forsøk)

Gammel 26-01-09, 21:32   #17
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

NSAIDS - non steroid antiinflamatory drugs
Voltaren og Brexidol er vel dei mest vanlege reseptbelagte.
Ibux og Ibumetin går inn under same kategori, eller?

God betring til deg! Høyres kjipt ut, håpar det gir seg snart!

Gammel 26-01-09, 21:33   #18
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Takk Bergensis

Gammel 26-01-09, 23:48   #19
Joika
Pauset

Standard

Vi kan forresten bytte hodepine. Jeg har en urkjip en som du kan få...

Gammel 27-01-09, 20:55   #20
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Langvarig hodepine er desverre ikke noe for meg, er mer på utkikk etter å få kjøpt meg bedre kondis

Håper du får inn bud. Hodepine er trasige greier og tapper en for krefter

Takk. Det var ikke meningen å gi deg en rød for dette innlegget. Absolutt ikke, den skulle vært grønn.

Vi kan forresten bytte hodepine. Jeg har en urkjip en som du kan få...

Nei takk. Tror jeg holder meg til den kjente varianten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.