Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i Odense?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-09, 21:27   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Hotell i Odense?

Jeg skal i bryllup til venninnen min i august. Er det noen som har et ålreit hotell å anbefale som ikke er altfor dyrt?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:55   #2
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
sannereg er litt kul
Standard

Sv: Hotell i Odense?

Hvor i Odense skal du, jeg er født i Odense og er ganske godt kjent, men Odense er ganske stort

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:33   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av sannereg, her.

Hvor i Odense skal du, jeg er født i Odense og er ganske godt kjent, men Odense er ganske stort

Oj, det vet jeg faktisk ikke enda. Jeg må høre med venninna mi. Hun er også født og oppvokst der. (hun er dansk)

Har aldri vært i Odense men vet det er en veldig stor by.

Gammel 27-01-09, 09:01   #4
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
sannereg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Oj, det vet jeg faktisk ikke enda. Jeg må høre med venninna mi. Hun er også født og oppvokst der. (hun er dansk)

Har aldri vært i Odense men vet det er en veldig stor by.

Du kan jo høre hvilken del av Odense det er så ,skal jeg tenke litt.

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 22:19   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Venninna mi som bor i Odense sier det er et nytt, fint og ganske prisfornuftig hotell rett ved jernbanestasjonen. Jernbanestasjonen i Odense er vel noenlunde midt i byen, slik jeg ser det for meg, så det er kanskje ikke så dumt.

Hun husket ikke hva hotellet heter, da.

Gammel 28-01-09, 00:09   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Hun skal gifte seg i Seden kirke så regner med det er i nærheten der.

Gammel 30-01-09, 00:08   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk beskrivelse av hotellet som venninna mi foreslo nå - beklager at det er på engelsk:

Its called Cabinn Odense. Description is taken from the net, if she searches under google for "cabinn Odense" she will find their homepage. Hope that helps.

Description

This hotel is centrally located in Odense by the railway station and close to the pulsating city life.

Cabinn Odense offers 201 rooms, all with complimentary Internet. The reception is open 24 hours, offering beverages, snacks and sandwiches. Breakfast is served on the upper floor with a view overlooking the towers of the city.

The hotel also offers parking facilities.

Cabinn is a relatively new Danish hotel concept offering high quality hotel rooms at budget prices. The idea is copied from the cabins of passenger ships, which contain all the essentials and puts the limited space to maximum use.

Rooms: 201. Hotel Chain: Cab Inn Hotels.

Gammel 30-01-09, 10:59   #8
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Takk Inagh. Når jeg googlet litt i går kom jeg over denne. Og det første jeg tenkte på var at rommene så ut som lugarene på fergene ja.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.