Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kommer du til avtalt tid?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Kommer du til avtalt tid?
Ja! 101 80,80%
Nei.. 10 8,00%
Annet: spesifiser 14 11,20%
Deltakere: 125. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-09, 21:47   #1
Anneg
Fullverdig medlem

Anneg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trånnhjæm
Anneg har et hav av muligheter foran seg
Spørsmål

Kommer du til avtalt tid?

Kommer du til rett tid, og gir du beskjed hvis du er forsinket?

Jeg er supernøye på dette med tiden.
Og kommer heller før, enn etter avtalt tid. Og jeg sender en sms med at jeg evt blir forsinket 2 minutter..

Man "kødder" ikke med andres tid
Kommer man 2 min forseint, så ER man forsein!

Sist redigert av Anneg : 26-01-09 kl 22:08.
Anneg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:47   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer du til avtalt tid?

Ja, jeg er presis.

Gammel 27-01-09, 14:31   #3
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg prøver virkelig så godt jeg kan, og stort sett er jeg ute i grei tid !
Dessverre er det ikke alltid jeg får det til, og om jeg er forsinket gir jeg alltid beskjed.
Om vi skal noe alle fem skal jeg banne på at gubben går på do eller i dusjen 10 minutter før vi burde vært i bilen. Har ikke tall på alle de gangene vi andre fire har sittet klar i bilen og ventet på han.

Irriterer meg grønn over svigers som alltid kommer 1,5 timer for sent. Det er lenge det, når middagen står på bordet, eller en har to små som skal være med på tur og venter utålmodig.

Gammel 26-01-09, 21:48   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg setter min ære i å være presis, og skjer det noe uforutsett som forhindrer dette, gir jeg beskjed så framt jeg har mulighet til det. (Og det har jeg stort sett, man har da mobil.)

Gammel 26-01-09, 21:51   #5
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Alltid presis.
Jeg hater selv å stå og vente på folk som ikke holder tiden.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:51   #6
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er presis og blir fryktelig irritert på de som kommer for sent og ikke bryr seg.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:52   #7
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Gjør så godt jrg kan, men med en mann som er sirup og gjerne hopper i dusjen 10 minutter før vi skal være et sted er det vanskelig. Men jeg selv er nesten alltid i rett tid. Ofte alt for tidlig fordi jeg har beregnet at noe skal skje og har alt for god tid. Med tre unger og to av de bruker bleie er tid et litt tøyelig begrep.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:51   #8
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er som deg, Anneg. Ser det ut som om jeg kan komme til å bli litt for sein, gir jeg en beskjed. Det handler om respekt.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 22:16   #9
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Jeg er som deg, Anneg. Ser det ut som om jeg kan komme til å bli litt for sein, gir jeg en beskjed. Det handler om respekt.

Svigers derimot kommer vel aldri til tiden og er vel alt fra 30 til 60 min forsinket og er vi bedt på middag dit til et klokkeslett er det garantert like lenge til maten er ferdig som de selv er sene.

Gammel 26-01-09, 21:52   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er presis og gir beskjed hvis jeg er sen. Før mobilens tid tror jeg faktisk aldri jeg var for sen.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:54   #11
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er kronisk for tidlig ute.

Gammel 26-01-09, 21:56   #12
Left
Passiv

Standard

Jeg kommer presis så sant det er mulig. Det verste jeg vet er å komme for sent, og setter min ære i å ikke kaste bort tiden til de som venter på meg.
Gir også beskjed uansett.

Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:55   #13
Cathrine78
Nybegynner

Cathrine78 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kommer gjerne litt før....
Hater å komme forsent...
Så svaret ble Ja!

Cathrine78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:55   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tidligere var jeg av de som ikke bare kom til avtalt tid; jeg var ute i god tid før avtalt tid.

Så giftet jeg meg med mannen uten tidsbegrep. Da kommer vi som regel i tide, men slett ikke alltid. At vi kommer for sent er IKKE min feil. Jeg får ferdig meg selv og to unger og vi står allikevel og venter på ham. :dagens utblåsning:

Gammel 26-01-09, 22:01   #15
Anneg
Fullverdig medlem

Anneg sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg får ferdig meg selv og to unger og vi står allikevel og venter på ham. :dagens utblåsning:

Da hadde jeg dratt eller begynnt å si at vi skulle møte en halvtime tidligere en egentlig

Gammel 02-02-09, 15:47   #16
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anneg, her.

Da hadde jeg dratt eller begynnt å si at vi skulle møte en halvtime tidligere en egentlig

Man lar jo ikke en mann få vilja si? Om jeg sier at jeg drar i fra han så sier han "hade" og er kjempelykkelig

Jeg har en sirup mann som skal bare bare først. grr.
Og om man begynner å si en halv time før så er det ikke bestandig det funker heller

Gammel 26-01-09, 21:55   #17
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg er presis ja. Derfor er det et irritasjonsmoment at den mannen min er så treg og ikke fatter hvorfor jeg blir så irritert når han somler sånn.

Gammel 26-01-09, 21:57   #18
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøver å være presis, men klarer det slett ikke alltid når ungene skal være med. Jeg forventer heller ikke at andre folk er helt presise hvis jeg vet at de skal ha med seg små barn, da synes jeg det er veldig naturlig å operere med omtrentlige tider. Det kunne for eksempel ikke falle meg inn å bli snurt over at vennene våre ankommer skøytebanen kl. 12:20 hvis avtalen var kl. 12.

Jeg er som oftest ganske presis hvis det bare er meg som skal møte opp.

Og jeg anser ikke at jeg er for sen til en avtale hvis jeg kommer to minutter over tiden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 22:02   #19
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg prøver å være presis, men klarer det slett ikke alltid når ungene skal være med. Jeg forventer heller ikke at andre folk er helt presise hvis jeg vet at de skal ha med seg små barn, da synes jeg det er veldig naturlig å operere med omtrentlige tider. Det kunne for eksempel ikke falle meg inn å bli snurt over at vennene våre ankommer skøytebanen kl. 12:20 hvis avtalen var kl. 12.

Jeg har selvsagt forståelse for at folk med barn kan være forsinket, men selv har jeg(enn så lenge) aldri kommet for sent selv om jeg skal ha barna med.

Gammel 26-01-09, 22:03   #20
Anneg
Fullverdig medlem

Anneg sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har selvsagt forståelse for at folk med barn kan være forsinket, men selv har jeg(enn så lenge) aldri kommet for sent selv om jeg skal ha barna med.

Ikke jeg heller.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.