|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Vasker dere under vaskemaskinen?Syns det ser veldig skittent ut under der, men den er jo så vanvittig tung... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: vasker dere under vaskemaskinen?Vi har vår på eit slags stativ, så da er det lett å vaske under. Hadde den stått på golvet hadde det nok vore veldig lenge mellom kvar vask.
![]() |
#4 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: vasker dere under vaskemaskinen?Det trengs nok, men jeg har ikke sjanse til å få den fram. Så nei.
![]() |
![]() |
#7 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: vasker dere under vaskemaskinen?hm, jeg vil ikke virke sluskete, tror dere skitten eller støvet kommer ut fra under maskinen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Livsnyter
|
![]() Sv: vasker dere under vaskemaskinen?Nei det ser jeg ingen grunn til. Vaskemaskiner er ikke skapt til å flyttes på for å kunne vaske under med mindre du er Pippi Langstrømpe eller gift med selveste Hulken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: vasker dere under vaskemaskinen?På den andre siden er min nye støvsuger så kraftig at den glefser i seg sokker på en halvmeters avstand, så det bør holde å sette den inntil åpningen. De hybelkaninene som overlever da, får amnesti.
![]() |
![]() |
#13 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: vasker dere under vaskemaskinen?jeg vet ikke , takk for deres synspunkter |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: vasker dere under vaskemaskinen?Det har aldri falt meg inn å flytte på en vaskemaskin for å vaske under den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: vasker dere under vaskemaskinen?Tror jeg har vasket to ganger under vaskemaskin og trommel siden vi flyttet inn her for 8 år siden. Begge gangene måtte vi frem med maskinene pga arbeidsfolk i huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: vasker dere under vaskemaskinen?Jeg spyler av og til hele badegulvet med dusjen, og da må jeg jo innrømme at det kommer noen fine grå "dyr" svømmende, så ja - jeg vasker under der av og til. |
![]() |
![]() |
|
|