Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Vasker dere under vaskemaskinen?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-09, 22:57   #1
lillemora
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2009
lillemora har et hav av muligheter foran seg
Rødme

Vasker dere under vaskemaskinen?

Syns det ser veldig skittent ut under der, men den er jo så vanvittig tung... Har det mye å si om man lar være å vakse der nder? Er ikke så sterk så klarer ikke rikke den. Finns det noen tips?

lillemora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 22:58   #2
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: vasker dere under vaskemaskinen?

Vi har vår på eit slags stativ, så da er det lett å vaske under. Hadde den stått på golvet hadde det nok vore veldig lenge mellom kvar vask.

Gammel 26-01-09, 22:59   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Vi skal vaske der i neste uke, da flytter vi... Men, nei, det er sjelden den er framme gitt.

Gammel 26-01-09, 23:01   #4
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det trengs nok, men jeg har ikke sjanse til å få den fram. Så nei.

Gammel 26-01-09, 23:05   #5
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:06   #6
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke spesielt ofte nei.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:07   #7
lillemora
Nybegynner

Standard

hm, jeg vil ikke virke sluskete, tror dere skitten eller støvet kommer ut fra under maskinen?

Gammel 26-01-09, 23:08   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke ukentlig, men av og til.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:08   #9
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Dårlig med det

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:09   #10
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Nei det ser jeg ingen grunn til. Vaskemaskiner er ikke skapt til å flyttes på for å kunne vaske under med mindre du er Pippi Langstrømpe eller gift med selveste Hulken.

Men den er da så tett nedtil gulvet at det umulig kan samle seg store mengder dritt der?

Dessuten, ett sted på da disse stakkars hybelkaninene ha sitt fristed.

Jeg syntes du kan la være med den største selvfølgelighet.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:09   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om det har noe å si? For hva da?

Gulvet? (Ja, det blir møkkete... ).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:13   #12
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

På den andre siden er min nye støvsuger så kraftig at den glefser i seg sokker på en halvmeters avstand, så det bør holde å sette den inntil åpningen. De hybelkaninene som overlever da, får amnesti.

Gammel 26-01-09, 23:13   #13
lillemora
Nybegynner

Standard

jeg vet ikke , takk for deres synspunkter

tror jeg skal skaffe meg et sånnt stativ

Gammel 26-01-09, 23:13   #14
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har jeg ikke vurdert.

Gammel 26-01-09, 23:14   #15
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Det har aldri falt meg inn å flytte på en vaskemaskin for å vaske under den.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:14   #16
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HVordan i all verden skulle jeg liksom kommet til med moppen der, hæ?

Gammel 26-01-09, 23:15   #17
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Har jeg ikke vurdert.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:16   #18
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Tror jeg har vasket to ganger under vaskemaskin og trommel siden vi flyttet inn her for 8 år siden. Begge gangene måtte vi frem med maskinene pga arbeidsfolk i huset.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:18   #19
Left
Passiv

Standard

Jeg spyler av og til hele badegulvet med dusjen, og da må jeg jo innrømme at det kommer noen fine grå "dyr" svømmende, så ja - jeg vasker under der av og til.

Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:19   #20
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En gang i året eller noe sånt vasker jeg under dusjkabinettet og under vaskemaskin og tørketrommel. Det ser ikke pent ut akkurat.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.