|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Lydkunstneren Christina Kubsich i Oslo og BergenNå førstkommende søndag (1. februar) åpner Ny Musikk en utstilling i Mortensrud Kirke med den tyske lydkunstneren Christina Kubisch.
Sist redigert av Tallulah : 03-02-09 kl 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
guru advisor
|
![]() Sv: Lydkunstneren Christina Kubsich i Oslo og BergenTakk for tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Lydkunstneren Christina Kubsich i Oslo og BergenAnbefales på det sterkeste! Jeg var der i går, og det var en magisk, meditativ opplevelse. Tips: Gå når det er skikkelig mørkt, jo mørkere det er ute, dess bedre. Rundt kl 18.30-19.00 er det fint.
![]() |
#6 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lydkunstneren Christina Kubsich i Oslo og BergenDet var veldig stilig. Jeg liker installasjoner som det tar tid å oppleve, og som ikke enkelt lar seg beskrive. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Lydkunstneren Christina Kubsich i Oslo og BergenJeg syns ikke at det egentlig er noe å forstå, man kan bare nyte det inntrykket man får. Jeg er glad du likte det!
![]() |
#10 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lydkunstneren Christina Kubsich i Oslo og BergenJeg var der alene. Jeg hadde riktignok avtalt å gå sammen med noen, men han dukket ikke opp; jeg skal sterkt anbefale ham å gå i morgen. Det var vel fem til innom den drøye halvtimen jeg var der. (Hvorav to som kom sammen og gikk etter ca. 1 minutt – their loss; dette virker ikke så fort). |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
guru advisor
|
![]() Sv: Lydkunstneren Christina Kubsich i Oslo og BergenHvorfor kunne utstillingen ikke stått litt lenger når de først har satt den opp? Den varer bare til og med i morgen? Hadde tenkt å få den med meg i morgen ettermiddag, men nå er vi overraskende invitert i bursdagsmiddag så da går det jo ikke... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Lydkunstneren Christina Kubsich i Oslo og Bergen
Jeg skjønner det altså.
![]() |
Emneord |
intstallasjon., samtidskunst, samtidsmusikk, utstilling |
|