|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Erfaringer med disse hotellene/stedene? Kreta og KyprosVi skal bestille sydentur til oktober og har nesten bestemt oss for Kreta eller Kypros.
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008) Sist redigert av Fru Snurp : 27-01-09 kl 23:58. Årsak: leser feil og skriver leif |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med disse hotellene/stedene? Kreta og KyprosJeg har ikke erfaring med akkurat noen av de hotellene du henviser til, men jeg hadde uten tvil dratt til det på Kypros. På Kreta kan dere risikere og få regn og dårlig vær 1 uke, mens på Kypros er det mye mer solsikkert, varmere i lufta og varmere i sjøen enn Kreta midt i oktober. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
nygift
|
![]() Sv: Erfaringer med disse hotellene/stedene? Kreta og Kyproshttp://www.apollo.no/Travelling+with...tm?Search=True
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med disse hotellene/stedene? Kreta og KyprosVi har ikke erfaring med de hotellene du nevner, men har vært på Kypros i oktober, det var veldig varmt og fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med disse hotellene/stedene? Kreta og KyprosTror vi heller mot Kypros. Ser ut som om det er varmere der? Men det frister egentlig mest med en liten kretensk småby. Må vel kanskje gå for temperatur over estetikk denne gangen...
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med disse hotellene/stedene? Kreta og KyprosIkke vært på de hotellene, men var i Agia Marina i mai 2007. Ble ikke så veldig imponert over stedet jeg da.. |
![]() |
![]() |