|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
nygift
|
![]() Bestevenninnen min har fått baby nå i kveld ......å jeg har ikke hørt fra henne enda! Jeg regner ikke akkurat med at det første hun tenker på etter å ha fødet sitt første barn er å ringe meg, men jeg er så spent, lurer på om alt gikk bra osv.
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Besteveninnen min ha fått baby nå i kveld ...Venninnen min ringte meg mens morkaka var på vei ut.
![]() |
#3 |
Live and let live
|
![]() Sv: Besteveninnen min ha fått baby nå i kveld ...Send en melding slik Iset foreslår. Så svarer hun når hun er klar, eller hun kommer på deg og svarer med en gang.
![]() |
#4 |
nygift
|
![]() Sv: Besteveninnen min ha fått baby nå i kveld ...Har sendt melding å gratulert, men det var så vidt jeg torde, for lillesøsteren til mannen hadde bare skrevet det på facebook, noe jeg ikke tror hun kommer til å like!
![]() |
#5 |
nygift
|
![]() Sv: Besteveninnen min ha fått baby nå i kveld ...Å det hadde gått bra......puh. En flott gutt
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Besteveninnen min ha fått baby nå i kveld ...Gratulerer til veninnen din, og gratulerer så mye til deg også "tante" Blomst!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Besteveninnen min ha fått baby nå i kveld ...Så morro ! Gratulerer til deg også, blir jo fort en slags "filletante" til nære venners barn.
![]() |
#8 |
nygift
|
![]() Sv: Besteveninnen min ha fått baby nå i kveld ...
Takk takk, han er kjeeeempe søt
![]() |
#9 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bestevenninnen min har fått baby nå i kveld ...Så hyggelig! Blir stas å være "filletante."
![]() |
#10 |
nygift
|
![]() Sv: Bestevenninnen min har fått baby nå i kveld ...Ja det blir kos, kanskje jeg kan roe verpesyka mi litt også
![]() |
#11 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En venninne av meg har besøkt meg på fødestua like etter begge fødslene mine! Første gangen var søstera hennes også med. Det som er spesielt med det er at vi bor 18 mil fra sykehuset, så det var tilfeldig at hun var i byen begge gangene!
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bestevenninnen min har fått baby nå i kveld ...Jeg skjønner godt bekymringen din. Det samme skjedde med en venninne av meg en gang. Hun skulle ta keisersnitt, så jeg visste jo når hun skulle føde, men det kom aldri noen melding. Etter noen dager ringte jeg en venninne som var enda nærmere, og hun turte å sende melding. Alt hadde gått bra, så jeg synes det var rart at hun ikke "ga beskjed".
![]() |
![]() |
#13 |
Prematurmamma
|
Du har lov til å nevne meg ved nick, altså.
![]() |
![]() |
|
|