Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Bestevenninnen min har fått baby nå i kveld ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-09, 23:58   #1
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bestevenninnen min har fått baby nå i kveld ...

...å jeg har ikke hørt fra henne enda! Jeg regner ikke akkurat med at det første hun tenker på etter å ha fødet sitt første barn er å ringe meg, men jeg er så spent, lurer på om alt gikk bra osv.
Der er så spennende, men jeg er litt shaky også, fordi jeg ikke vet hvordan ting er gått.
Gleder meg så til å se han også

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 00:00   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteveninnen min ha fått baby nå i kveld ...

Venninnen min ringte meg mens morkaka var på vei ut. SÅ nære er vi, liksom (hun var med meg på min første fødsel også).

Send en melding? Jeg er for utålmodig til å vente på sånt. Skriv gratulerer så mye og du gleder deg til å høre mål og vekt, og hvordan alt har gått.

Gammel 28-01-09, 00:02   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Send en melding slik Iset foreslår. Så svarer hun når hun er klar, eller hun kommer på deg og svarer med en gang.

Gammel 28-01-09, 00:05   #4
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har sendt melding å gratulert, men det var så vidt jeg torde, for lillesøsteren til mannen hadde bare skrevet det på facebook, noe jeg ikke tror hun kommer til å like!

Gammel 28-01-09, 09:37   #5
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Standard

Å det hadde gått bra......puh. En flott gutt

Gammel 29-01-09, 11:14   #6
MammaAnneM
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2009
MammaAnneM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Gratulerer til veninnen din, og gratulerer så mye til deg også "tante" Blomst!!!!!!!!!!!!!!!!

MammaAnneM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 20:02   #7
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Så morro ! Gratulerer til deg også, blir jo fort en slags "filletante" til nære venners barn.

Gammel 03-02-09, 21:25   #8
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MammaAnneM, her.

Gratulerer til veninnen din, og gratulerer så mye til deg også "tante" Blomst!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Så morro ! Gratulerer til deg også, blir jo fort en slags "filletante" til nære venners barn.

Takk takk, han er kjeeeempe søt

Gammel 03-02-09, 21:31   #9
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bestevenninnen min har fått baby nå i kveld ...

Så hyggelig! Blir stas å være "filletante."

Gammel 03-02-09, 21:33   #10
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Standard

Ja det blir kos, kanskje jeg kan roe verpesyka mi litt også

Gammel 03-02-09, 21:35   #11
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Venninnen min ringte meg mens morkaka var på vei ut. SÅ nære er vi, liksom (hun var med meg på min første fødsel også).

Send en melding? Jeg er for utålmodig til å vente på sånt. Skriv gratulerer så mye og du gleder deg til å høre mål og vekt, og hvordan alt har gått.

En venninne av meg har besøkt meg på fødestua like etter begge fødslene mine! Første gangen var søstera hennes også med. Det som er spesielt med det er at vi bor 18 mil fra sykehuset, så det var tilfeldig at hun var i byen begge gangene!

Gammel 03-02-09, 21:41   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner godt bekymringen din. Det samme skjedde med en venninne av meg en gang. Hun skulle ta keisersnitt, så jeg visste jo når hun skulle føde, men det kom aldri noen melding. Etter noen dager ringte jeg en venninne som var enda nærmere, og hun turte å sende melding. Alt hadde gått bra, så jeg synes det var rart at hun ikke "ga beskjed".

Jeg har vært så hemningsløst stolt etter mine fødsler at jeg har villet rope det ut til hele verden hvis jeg hadde kunnet.

Gammel 03-02-09, 21:48   #13
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Du har lov til å nevne meg ved nick, altså.

Men send en melding, du. :Jupp:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.