|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Folk som er opptatt av stil og interiørmoter elsker jo å mobbe trauste furumøbler. Nå har også Ari Behn slengt seg med i koret, ifølge VG: - Erlend Loe er et furubord.
Er dere enige i karakteristikken av Loe?
![]() |
![]() |
#2 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Jeg har ikke lest så mye bøker fra han, så jeg har ingen formening om det. Sitter egentlig bare å lurer på hva slags bord Ari Behn er.. Gode forslag?
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Jeg har ikke lest en eneste bok av nevnte furubord, så jeg kan ikke uttale meg. Ei heller har jeg lest noen ting av Mister Respatexbord med fire Behn. Men jeg har voksduk på eikebordet mitt da. |
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"
Det må jo være noe i rokokkostil! Opp som et løvebehn og ned som en...?
![]() |
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"På radioen i dag morges sammenliknet programlederen Behn med en fake Chesterfieldsofa. "Dominerende, tar alt for stor plass i rommet og er stort sett i veien". Jeg vet ikke hvor godt furubord-sammenlikningen passer for Loe, men den fake Chesterfielden er i hvert fall spott on for Behn.
![]() |
#6 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Jeg har aldri vært særlig begeistret for Loes bøker, men dårlige kan jeg ikke si at de er. De passer bare ikke meg. Jeg synes Ari Behn mer og mer minner om en C I Hagen-klonet sutrekopp, og lurer på hva for slags møbel han selv mener å være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Jeg er selvfølgelig ikke enig i Ari Behns i overkant arrogante karakteristikk av Loes forfatterskap. Hva er det med den fyren nå, da? Han er jo som en løs kanon på dekk. Klarer ikke å han på alvor denne gangen heller.
![]() |
#9 |
Viser tenner
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Jeg har svært vanskelig å ta noe Behn sier alvorlig og lurer litt på om det kanskje har klikka litt for han? Bare bittelitt?
![]() |
#11 |
Har fått viljen sin
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Viser tenner
|
Etter at han snakket "svensk" på Skavlan, tenker jeg ikke bare litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Her er jeg veldig enig med både Nenne og Elinblu.. Jeg syns både chesterfield og rokokkobord var treffende møbler for han. Overpompøs og grell, syns ikke han passer inn i vår tid.
![]() |
![]() |
#14 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() |
#15 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=536583 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
Og det morsomste var at de tekstet ham på svensk tv. |
![]() |
![]() |
#17 |
intro
|
Ingenting å si på selvinnsikten til Ragde, i alle fall:
![]() |
![]() |
#19 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() |
#20 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Jeg er ikke overbegeistret for hverken Loe eller furu i grunn.
![]() |
|
|