Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tips om nytt shoppingsted i London

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-09, 13:59   #1
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tips om nytt shoppingsted i London

I lys av de evige "hvor skal jeg handle i London"-tråden, må jeg tipse om et nytt sted jeg besøkte i helgen. Det heter Westfield London, og er et nytt handlesenter i Shepherd's Bush (rett ved siden av T-bane-stasjonen) som åpnet i oktober.

Jeg leste om stedet på Wikipedia, som forteller at det er det 3. største senteret i Storbritannia. Og etter å ha besøkt stedet to ganger i helgen, anbefaler jeg det varmt. Det har alle butikkene man kan ønske seg (alle kleskjedene, M&S, Crocs-store, Disney-store osv.), masse spisesteder som Yo Sushi og Bamboo Basket (dim sum). I tillegg er det et Waitrose tilknyttet senteret, og et luksussenter tilknyttet hovedsenteret, der man kan handle Mulberry, Dior osv. hvis man har råd til det.

Alt dette uten å måtte tråkke i folkemassene i Oxford Street. Et tips til, hvis du er på langhelg. Jeg dro dit rett etter ankomst fredag, og fredag ettermiddag/kveld var det veldig rolig. Jeg dro tilbake på søndag, og da var det mye travlere - men dog fortsatt bedre enn å vandre rundt i London sentrum.

Du får lese mer om stedet på http://uk.westfield.com/london

C3PO er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.