|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som har (hele) Adobe Acrobat tilgjengelig?Jeg er hjemme med sykt barn i dag, og trenger å lage en ppt-fil om til pdf. Dvs. jeg vil lage handouts om til pdf. Jeg er den eneste som har hele Adobepakken på jobben, så det nytter ikke å ringe noen der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Noen som har (hele) Adobe Acrobat tilgjengelig?Eg har... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Noen som har (hele) Adobe Acrobat tilgjengelig?Om du har alt klart og eg berre treng å konvertere så kan eg hjelpe deg |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Noen som har (hele) Adobe Acrobat tilgjengelig?Glimrende. Det er en ppt-fil med 5 sider. Jeg vil ha handouts i pdf-format, 3 slides pr side (da skal det komme linjer på høyre side som folk kan notere på). Hvor sender jeg fila? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Noen som har (hele) Adobe Acrobat tilgjengelig?Sjå prikk. Hastar det? Det kan ta 15-20 minutt altså ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Noen som har (hele) Adobe Acrobat tilgjengelig?Neida, ikke så stress. Alternativet er at jeg ikke får gjort det før i ettermiddag, så 20 minutter går helt fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
<*(((<
|
![]() Sv: Noen som har (hele) Adobe Acrobat tilgjengelig?Sånn til neste gang: Om du innstallerer CutePDF, så kan du printe til PDF fra hvilket som helst program i Windows. (Mac har dette innebygd i print-dialogen.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Noen som har (hele) Adobe Acrobat tilgjengelig?Korleis får eg til handouts på Mac, torsk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Noen som har (hele) Adobe Acrobat tilgjengelig?Takk til både Alfa og Torsk. CutePdf virket strålende. Jeg har fra før prøvd PDFMaker, men var ikke fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Noen som har (hele) Adobe Acrobat tilgjengelig?Fint at det gjekk bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
<*(((<
|
![]() Sv: Noen som har (hele) Adobe Acrobat tilgjengelig?
I min Powerpoint for Mac kan jeg velge diverse handouts-typer i «Print What» drop-down-menyen i print-dialogen. (Viktig å trykke på den nedover-pilen ved siden av printernavnet for å få se alle valgene først.) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|