|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Jeg har styrket mitt hat til stryking ...Strykjernet er ikke akkurat flittig brukt her i huset. Jul og 17. mai, og en sjelden gang imellom.
![]() |
#3 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har styrket mitt hat til stryking ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
trenger lading
|
Har jeg ikke arvet min manglende strykelyst fra foreldrene mine, de stryker det meste de og, bestemoren min strøk visst truser også... Så det er nok et gen som har dukket opp igjen hos meg.
![]() |
#7 |
Helt konge
|
![]() Sv: Jeg har styrket mitt hat til stryking ...Stryke? Nei takk. Ungene mine trodde faktisk ikke at vi hadde strykejern en gang. Hedda var så lei seg i forrige uke for at vi ikke kunne ordne de perlebrettene hun hadde lagt, "mamma vi har ikke en sånn ting for å ordne de". En sånn ting var altså strykejernet. Skal si hun ble overrasket og glad da jeg rotet det frem fra innerst i et skap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har styrket mitt hat til stryking ...Jeg pleier å bruke hårføner istedet for strykejern for å aktivere impregnering. Det funker det også, og mye enklere.
![]() |
#9 |
Helt konge
|
Fnis. Nå har jeg altså fått prikker som antyder at dette må være en spøk, men det er det altså ikke. Jeg h-a-t-e-r og stryke og gjør det minst mulig, og helst aldri.Det medfører altså at jeg har et barn på 6-år som ikke vet hva et strykejern er/heter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Jeg har styrket mitt hat til stryking ...Jeg tror faktisk ikke at ungene mine vet at vi har strykjern heller, Heiko. Så da er vi i det minste to. Men jeg har en genial tørketrommel med dampprogram. Mannens skjorte puttes på "iron-aid"-programmet i ca 17 minutter og henges deretter pent på en henger i 15 minutter, og vips er den pen. Gardiner og duker henges opp/legges på bordet lett fuktige fra dampprogrammet. Helt fanstastisk skjønt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Einsam
|
![]() Sv: Jeg har styrket mitt hat til stryking ...Mine vet nok hva strykejern er, men det brukes nok ikke så flittig. Bruker det på noen skjorter jeg bruker på jobb, men passer alltid på å samle opp så jeg må bruke strykejernet på mer enn et plagg når jeg først begynner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg har styrket mitt hat til stryking ...Stryke? |
![]() |
![]() |
#18 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Jeg har styrket mitt hat til stryking ...Jeg har strykejern, men å si at det brukes ofte vil være å juge.
![]() |
#20 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Jeg har styrket mitt hat til stryking ...Vi har ikke strykejern.
![]() |
|
|