|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Taylorshoes og shippingprisHar de uppet prisene på shipping? Selv tregeste shippingen koster $ 12, noe som får salgssko til $ 20 til å komme på 220 kr. Da må man tolle, ja?
|
|
|
#2 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Taylorshoes og shippingprisNei, jeg tror ikke du må momse så lenge varen koster under tohundre. Det er hvis varen koster mer enn tohundre at du må betale moms, og da også av fraktprisen.
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Taylorshoes og shippingprisCluet er jo at de legger shippingprisen på totalen, gjør de ikke? Og siden tollfolka er firkantet, må man derfor betale av totalen?
|
|
|
#7 |
|
Ekvilist
|
Sv: Taylorshoes og shippingpris
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Taylorshoes og shippingprisJeg vet iallfall at jeg fra andre utenlandske siter har måttet betale toll når frakten føyet til prisen gjør at totalen overstiger 200.
|
|
|
#9 |
|
Unik
|
Sv: Taylorshoes og shippingprisSend dei ein beskjed sammen med bestillinga om at dei ikkje må skrive kjøpesum og fraktkostnad sammen utan på pakka. Du skal ikkje betale toll for pakken, dersom kjøpesummen er under 200,-
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Taylorshoes og shippingprisDet har aldri vært noe problem med at shippingprisen slåes sammen med varerprisen de gangene jeg har handlet fra taylorshoes (har blitt noen ganger). Husk forresten at Tollvesenet har egne valutakurser de omregner vareverdien i. Har dessverre rota bort linken. Sist redigert av Skytte : 31-01-09 kl 13:51. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Taylorshoes og shippingprisJeg har kjøpt fra Taylorshoes hvor vare pluss porto har overstiget 200kr, har aldri vært et problem så lenge selve varen er under grensa. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Taylorshoes og shippingpris*poff* Sist redigert av Maz : 31-01-09 kl 16:09. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Taylorshoes og shippingprisOg hvis de likevel inkluderer frakt, ordner det seg hvis du har fakturaen der det står spesifisert varepris. Da sender du bare kopi av den til posten, og så slipper du momsen.
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Taylorshoes og shippingprisHar (dessverre) bestilt mye fra utlandet og aldri betalt moms for frakt. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Taylorshoes og shippingprisHar aldri måttet betale toll fra Taylorshoes. De spesifiserer pris selv om jeg ikke har bedt om det. Har bestilt derfra 5 ganger nå. Sist redigert av Apple : 01-02-09 kl 17:23. |
|
|
|
![]() |
|
|