|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: VilViteTror det er noe der for de fleste aldre. Men klart, overvekt for de eldre kan de jo bli. Jeg har ikke vært der, bare fått beskrivelser av Emma. Har de ikke hjemmeside da, der du kan ta en titt?
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: VilViteJeg synes ikke VilVite.no var så veldig informativ, sånn sett.
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: VilViteEmma snakker noe om sand der man kunne grave i og lage demninger, noe ropegreier man kunne rope i og høre lyden komme ut på andre siden og noe hoppetau.
![]() |
#8 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VilViteDet er utrolig mye artig på VilVite, men mest for eldre barn. 6 og oppover? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: VilViteTror nok han er litt liten til å ha så veldig stort utbytte. Vi har vært der med en på 6 og en på 4 og konklusjonen var, for begges del, at det var greit nok, men blir bedre når de blir eldre. Det er rettet mot slutten av barneskolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VilViteVi har vært noen ganger med gutten vår på 5 år, og han synes det er kjempestas!
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: VilViteVi var der i dag, og han elsket det.
![]() |
|
|