Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er Janus på tilbud noen gang?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-09, 19:58   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Er Janus på tilbud noen gang?

Jeg vet Coop kjører tilbud innimellom - men er det sånn mot vårparten el.?
Er det andre som selger Janus til reduserte priser? (Tenker på sånn for neste år)

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 20:01   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Janus på tilbud noengang?

De selger ut Blåfjellserien til 30% avslag mange steder.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 20:04   #3
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg pleier å handle Janus på Bogerud, på 20-30% salg... De pleier iallfall å ha salg en gang i blant.

Gammel 01-02-09, 20:09   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har vært på to ulike Bogerudbutikker nå i januar, og der var det ikkenoe avslag på ull enda.

minibolle mai 2012
Gammel 01-02-09, 20:09   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Jeg pleier å handle Janus på Bogerud, på 20-30% salg... De pleier iallfall å ha salg en gang i blant.

det var salg på Janus på Bogerud på Bogerud forrige uke ihvertfall. Eler kanskje det var bare på Blåfjellserien?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 20:12   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Www.krabaten.no selger blåfjellserien til 30% avslag.

minibolle mai 2012
Gammel 01-02-09, 20:13   #7
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Vi skal ha vanlig bodyer, strømpebukser/longs og kanskje Prinsesseull. Bogerud var her i byen før, men de sluttet for noen år siden. Nettbutikker da, kjører de tilbud på slutten av "sesongen"?

Gammel 01-02-09, 20:13   #8
Kneazle
Passiv

Standard

Barnas Hus har hatt 30-50 % rabatt på masse Janus-ull i hele januar. Vet ikke om tilbudet fortsatt gjelder, men de har stadig sånne kampanjer ganske ofte.

Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 20:16   #9
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Ja, det har jeg sett. Men så er nærmeste Barnas Hus 20 mil unna, dessverre.

Gammel 01-02-09, 21:50   #10
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har du OBS i nærheten? Jeg har kjøpt Janus på tilbud flere ganger i vinter. Følger med på kundeavisene, og på medlemsåpent en søndag i desember hadde de 40% på alt av Janus.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 23:15   #11
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er stadig vekk salg på Janus, hele året rundt. G-sport har, Obs! har og ellers kan jeg anbefale fabrikkutsalget på Voss, på Os og på Espeland.

Gammel 02-02-09, 13:42   #12
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det er stadig vekk salg på Janus, hele året rundt. G-sport har, Obs! har og ellers kan jeg anbefale fabrikkutsalget på Voss, på Os og på Espeland.

Åh, da tror jeg heller det lønner seg å betale (dobbel)nettpris.

Gammel 02-02-09, 13:43   #13
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Har du OBS i nærheten? Jeg har kjøpt Janus på tilbud flere ganger i vinter. Følger med på kundeavisene, og på medlemsåpent en søndag i desember hadde de 40% på alt av Janus.

Obs! har vi. Var det jeg mente da jeg skrev Coop i HI. Vi får verken kundeaviser eller reklame, men da får dere rope ut om det kommer tilbud.

Gammel 02-02-09, 13:49   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Janus på tilbud noen gang?

Jeg kjøpte Janus-ull på salg på Barnas Hus. Det var før den egentlig ull-sesongen begynte. Det var litt begrenset utvalg i farger, men det var kurrant nok.

Gammel 02-02-09, 13:58   #15
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
sannereg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Obs! har vi. Var det jeg mente da jeg skrev Coop i HI. Vi får verken kundeaviser eller reklame, men da får dere rope ut om det kommer tilbud.

du kan se tilbuden på www.coop.no

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 17:14   #16
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Du kan abbonere på tilbudsavisene via nettet. Eller gå inn på www.coop.no hver søndagkveld, så ser du neste ukes tilbud.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 00:04   #17
Trollet
Aktiv

Trollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Jeg vet ikke hvor du bor, men jeg så på Jessheim storsenter i dag, i den ene barneklesbutikken (husker ikke hva den heter desverre) var det 50% på ull-undertøy, og jeg mener det var Janus.

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 00:53   #18
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

jeg kjøpte 4 sett trøyer og longser i fjor til 70% avslag. Skjønt sett og sett. Rødfargen var litt forskjellig, men det er nå tross alt klær som skal være under så jeg bryr meg ikke.

Gammel 03-02-09, 01:06   #19
Lita
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trollet, her.

Jeg vet ikke hvor du bor, men jeg så på Jessheim storsenter i dag, i den ene barneklesbutikken (husker ikke hva den heter desverre) var det 50% på ull-undertøy, og jeg mener det var Janus.

Skulle akkurat til å foreslå Jessheim! Tilbud der nå ja!

Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 11:45   #20
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Barnas Hus hadde nettopp blåfjell til 50% og hele resten av janus til 30%, og stativ med 50% der det var både krinkelull og kjoler.
Coop obs har den utgående prinse og prinsesseullkolleksjonen til 30%

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.