|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
![]() ![]() |
Hvor ble det av bunadstråden?Jeg fulgte spent med i den "bunadsyeren har stjålet min mors bunad"-tråden, men så plutselig hadde jeg ikke tilgang på å se den lenger? Hva skjedde? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor ble det av bunadstråden?Jeg flyttet den til Medlemssalongen, men egentlig hadde jeg bare tenkt å flytte den inn i medlemsområdet. Nå ligger den på "Lov og rett" - dit har du tilgang, vel, Trollet?
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Hvor ble det av bunadstråden?Da ble den plutselig flyttet dit da. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Hvor ble det av bunadstråden?
aha.. supert. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ble det av bunadstråden?Du trenger 4 små innlegg til før du får tilgang til medlemsområdet hvor du finner underforumet "Lov og rett".
|
|
|
#7 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2009
![]() |
Hei. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ble det av bunadstråden?Spamming er ikke greit, så jeg må nok slå sammen innleggene dine.
|
|
|
#9 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Hvor ble det av bunadstråden?Den er grei. Da skal jeg se om jeg finner ett par innlegg jeg kan slenge meg inn i diskusjonen på. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvor ble det av bunadstråden?Det er ikke så vanskelig å engasjere seg med 5 innlegg.
|
|
|
#11 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Hvor ble det av bunadstråden?Hehe! Har full forståelse for det. Men sånn er det når man blir litt ivrig. Da vil man ha alt med en gang. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor ble det av bunadstråden?
Jeg tror ikke noen av trådene der er låst, men underforumet "Lov og rett" ligger i den delen av forumet som ikke er åpent for "hele verden", men som aktive medlemmer har tilgang til. Og "aktivt medlem" er man når man har skrevet fem innlegg i den åpne delen, så det er ganske lett å få til.
|
![]() |
|
|