|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Vår gale verden - plastisk kirurgihttp://www.kjendis.no/2009/02/06/kje...ighet/4721951/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vår gale verden - plastisk kirurgiSlik jobber de for å tjene mest mulig penger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
![]() Sv: Vår gale verden - plastisk kirurgiMerkelig hvor viktig utseendet vårt er ja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Vår gale verden - plastisk kirurgiJeg mangler en pupp og er vel å regne som helt misfoster...... men det skiter jeg i..... jeg er meg og bra nok for meg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Vår gale verden - plastisk kirurgiJeg er enig med alle i denne tråden.
![]() |
#9 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vår gale verden - plastisk kirurgiDet er faktisk helt vanvittig, dama er jo kjempefin som hun er. Slik er desverre verden for mange blitt, men det er synd at man skal ende opp med komplekser fordi legene vil tjene penger. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
plastikkirurgi |
|
|