|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Kjøleskapet durer og "jobber"Begynte nå i ettermiddag. Inni er det helt iskaldt bak på innerveggen, frossent og utenpå på sideveggen er det ganske varmt.
![]() |
#3 |
Tatt på
|
![]() Sv: Kjøleskapet durer og "jobber"Det kan være lurt å få tak i en kjøleskapslege. En kollega hadde en gammel fryser som durte og jobbet hele tiden, tilslutt kortsluttet sikringene og holdt på å starte brann.
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kjøleskapet durer og "jobber"Jeg aner ikke hvor gammelt det er, men regner med at det er noenlunde i ok alder. Det hører til leiligheten.
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Kjøleskapet durer og "jobber"Mitt er sånn innimellom. Har vært sånn lenge, men fungerer fint. Spurte pappa, en gammel ørn som har hatt mange kjøleskap, og han sa at det ikke trengte bety at det var slitent, men bare litt aldrende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøleskapet durer og "jobber"Kan du skru det av og på, og se om termostaten bare har fått litt hikke?
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kjøleskapet durer og "jobber"Av og på? Betyr det at jeg må bakom for å trekke ut ledningen?
![]() |
#8 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøleskapet durer og "jobber"
Om du ikke har en knapp foran, så må du nok bak og nappe ut ledningen.
![]() |
#9 |
<*(((<
|
![]() Sv: Kjøleskapet durer og "jobber"Det kan jo være termostaten som er gåen, og derfor ikke skjønner at det er kaldt nok og bare jobber på. Støtter Peaches i at en kjøleskapslege kan være lurt om det ikke skjerper seg etter en booting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kjøleskapet durer og "jobber"Jeg skjønner at jeg må vurderer stresset med å trekke frem hele skapet opp mot irritasjonsmomentet denne duringen er.
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kjøleskapet durer og "jobber"Jeg fant sikringsskapet og voilá: stillhet.
![]() |
#16 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Kjøleskapet durer og "jobber"Det kan høres sykt ut. Du kan evt prøve å ta ut stikkontakten og la det stå slik en stund før du setter det inn igjen. Hvilket merke er kjøleskapet?
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kjøleskapet durer og "jobber"
![]() |
|
|