|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
godt brukt
|
![]() Barn i bikinier og Liz Hurley (Kjendis.no)http://www.kjendis.no/2006/12/07/485300.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: barn i bikinier og Liz HurleyJenta mi får ikke bikini. Helt uavhengig farge og mønster.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: barn i bikinier og Liz HurleyJeg skjønner ikke vitsen med barnebikinier. Like dumt som barnebh og barnestring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: barn i bikinier og Liz HurleyTja. Knøtta mi er ennå så liten at hun ikke får bestemme selv hvilke klær som skal kjøpes til henne, men jeg ser ikke bort i fra at jeg kan komme til å kjøpe bikini til henne hvis hun absolutt ønsker seg det. Mener å huske en masteroppgave for ikke så lenge siden som fokuserte på hvordan barneklær hadde forandret seg i de tjue årene (basert på gjennomgang av Hennes og Mauritz kataloger), der konklusjonen var at barneklær var blitt mer og mer "voksne" og at barna poserte mer som voksne på bildene i katalogene nå enn før.
![]() |
#5 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: barn i bikinier og Liz HurleyJentene mine har bikini de, men ikke med leopardmønster da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: barn i bikinier og Liz Hurley
Kan jo fremdeles hende at han ønsker seg en slik da, vet duh.
![]() |
#8 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: barn i bikinier og Liz HurleyEn slik bikini kommer ikke inn i mitt hus i hvert fall. De ser ut som en dårlig spøk.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: barn i bikinier og Liz Hurley
En bikini? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Barn i bikinier og Liz HurleyBikini har vi, |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Barn i bikinier og Liz HurleyMotbydelige "plagg" til så små barn. Gir et skikkelig Lolita-preg.
![]() |
#13 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
![]() Sv: Barn i bikinier og Liz HurleyLillemor kunne fått en slik, men ikke med overdel, har jo ikke pupper så det skjønner jeg ikke vitsen med. Forløbig har hun bare badedrakter til hun blir stor nok til å være med å velge selv, er bare 16 mnd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Barn i bikinier og Liz HurleyDet som er så sært er jo at mor og barn skal ha en slik schtøgg bikini...
![]() |
|
|