Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er din unnskyldning ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-09, 01:12   #1
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Hva er din unnskyldning ...

..for å sitte oppe og slenge nå?

Jeg er på nattevakt og har planer om å sitte foran datan en stund til.
Så sant alle holder seg i ro i sengene sine : går å sprer sovestøv en runde til:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 01:14   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din unnskyldning..

Tja, jeg sov strengt tatt litt lenger enn planlagt i dag som et resultat av at vi satt oppe til 0400 i går natt... Så det ser ut til at det kan bli litt sent i natt og. Men skal være i seng tidligere for å prøve å snu trenden. Det e ikkje bra vettu.

I morgen er planen å gå en laaaang tur mens det er lyst, så da må jeg opp i "rett" tid.

Lykke til med sovestøv-spredningen. Kan du ikke kaste litt hit og?

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 01:14   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øh. Fordi jeg sovnet for sent i går og bare har sløvet i hele dag og så burde jeg egentlig ha lagt meg for lenge siden men altså, jeg har jo fri i morgen?

Sukk. :natta.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 01:14   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har overført musikk til PC-en, slik at jeg kan få ny musikk på mp3-spilleren min. Ett år med samme musikk er kanskje litt vel båring.

Men nuh! er det lalletid, altså. :logger av:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 01:15   #5
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Fordi jeg ikke gidder løfte på baken og komme meg opp i senga.

*lat*

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 01:15   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åhja, og så ser jeg egentlig på Cry-Baby på TV3.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 01:19   #7
Lita
Passiv

Standard

Tja.... Er gravid og får ikke sove.

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 01:22   #8
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Det er helt vanlig for meg å sitte oppe på denne tiden av døgnet. I hvert fall så lenge jeg ikke skal på dagvakt.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 01:22   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror det er "alene hjemme fest" i etasjen over her.
Da er det vel noen som snart kommer tuslende ut på gangen tenker jeg.

Sovestøv er herved sendt over til de som ikke får sove.
Jeg er merkverdig opplagt og våken. Enn så lenge ihvertfall.
Har kanskje noe med at jeg ikek sto opp før kl.17.30 i dag.

Gammel 08-02-09, 01:24   #10
Lita
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Hva jobber du med?

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 01:25   #11
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Det er jo værre enn oss det. men du var kanskje på vakt i går natt og?
Her sto vi nemlig opp klokka tre, og da ringte brosjan og var på vei hit. Hadde jo glemt at de skulle komme, så var bare å hive seg rundt da gitt.

Nettet er en glimrende måte å hold eseg våken på! Jeg kan sitte her til det blir lyst om jeg vil tror jeg. Men det vil jeg ikke

Fikk dessuten veldig lyst på bløtkake.

Gammel 08-02-09, 01:25   #12
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

Hva jobber du med?

I helsevesenet.

Gammel 08-02-09, 01:26   #13
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Fordi jeg er et natterangel og aldri legger meg før 0200-0300 tiden uansett ...

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 01:27   #14
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Det er jo værre enn oss det. men du var kanskje på vakt i går natt og?
Her sto vi nemlig opp klokka tre, og da ringte brosjan og var på vei hit. Hadde jo glemt at de skulle komme, så var bare å hive seg rundt da gitt.

Nettet er en glimrende måte å hold eseg våken på! Jeg kan sitte her til det blir lyst om jeg vil tror jeg. Men det vil jeg ikke

Fikk dessuten veldig lyst på bløtkake.

Jeg var på vakt i går natt også ja.

Lita baker bløtkake hun.

Gammel 08-02-09, 01:31   #15
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Jeg var på vakt i går natt også ja.

Lita baker bløtkake hun.

Da ble det litt dumt at jeg innrømmet at jeg lå til tre merker jeg... hehe.

Jeg kan ikke bake bløtkake siden jeg har en halv romkake i kjøleskapet tror jeg. Klarer nok ikke spise opp den heller.

Gammel 08-02-09, 01:35   #16
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva er din unnskyldning..

Ser film egentlig. *Se mer.*

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 01:36   #17
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er på jobb.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 01:36   #18
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Da ble det litt dumt at jeg innrømmet at jeg lå til tre merker jeg... hehe.

Jeg kan ikke bake bløtkake siden jeg har en halv romkake i kjøleskapet tror jeg. Klarer nok ikke spise opp den heller.

Kan ikke huske sist jeg sov til kl. 15, men det hørtes ganske deilig ut.
Sleng kaka over til meg.
Kveldsvakta har vært litt vel slepphendt med snopet her så ingeting igjen til meg.

Gammel 08-02-09, 01:38   #19
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er på jobb.

God vakt.

Gammel 08-02-09, 01:39   #20
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God vakt skal være. :soldat:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.