|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her).Jeg har nettopp dusja, og konstanterer nå, ferdig påkledd, at jeg har glemt å skylle ut balsamen... Ikke helt på nett. (Litt fyllesjuk her også) Skal vi si at balsamen virker som en hårkur, så lar jeg den sitte i til i kveld? Gidder virkelig ikke dusje en gang til nå. Håper på at mannen og dattera skal ta hintet og lage pizza til meg. Mye heller det enn morsdagskake, ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her).Jeg venter på at tvillingene skal komme hjem fra helgetur med besteforeldrene. Vesla sover, jeg koser meg med nett og kaffe og har akkurat kjøpt bukse av Snill&Grei.
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her).Jeg har akkurat lagt inn bilder fra dagens luftetur, samt spiser pizza fra i går.
![]() |
#7 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her).Sitter og kikker på hund på nettet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her).Jeg ommøblerer. Har skrudd ned overskapet på en svigermor-sjenk, snudd spisestua 90 grader, flyttet en gigantisk skap tvers over stua, og ryddet, ryddet, ryddet og sortert.
![]() |
#9 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her).Prøver å motivere meg til å få litt mat i ungene før vi skal på kino som begynner om 1t10min. Gruer meg til å kjede meg gjennom enda en tegnefilm.
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her).Pakker flyttekasser.
![]() |
#12 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her).
Jeg skal lage pizza (tidlig middag, er fyllesyk) og har en skokk unger på ei dansematte nede.
![]() |
#14 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Spiser saltstenger og slapper av etter dagens 80 min treningsøkt. Barna ser på Bakkebygrenda, gubben jobber og moder'n skurer tripptrapp stoler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Vi har akkurat spist eplepai med hjemmelaget vaniljesaus (jeg har selvsagt spist alt for mye :stappmett: ), og da alle gikk fra bordet så jeg mitt snitt til å kikke innom her (har mac-en på bordet).
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Leser bok og koser litt med unger innimellom.
![]() |
#18 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Varmer meg ved ovnen etter tur med Barnas Turlag og tomatsausen til dagens lasagne godgjør seg på ovnen.
![]() |
#19 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Tar en liten pause fra studiene nå, og venter på at mann og barn skal komme trygt hjem fra Trondheim. Lille har vært på vinterferie hos svigers en uke.
![]() |
|
|