|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Fotografi over på stoffJeg har et fantastisk bilde av mine oldeforeldre som jeg har lyst å få over på stoff. Noen som vet hvor man får gjort slikt?
![]() |
#2 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Fotografi over på stoffDet ville jeg tro at en fotobutikk enkelt kan ta seg av? Scanne og føre over? Man kan jo bestille alle slags fotoprodukter f.eks. på Fotoknudsen: Vesker, t-skjorter osv.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fotografi over på stoffMener jeg har sett noe sånt på Panduro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Fotografi over på stoffEr det ikke sånn at man kan printe ut på et spesielt type ark, for så å stryke på?
![]() |
#5 |
Aim to be inspired
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Fotografi over på stoffJeg har kjøpt noe i en fotobutikk som du printer motivet på (i vanlig fargeprinter hjemme), og så stryker motivet på stoffet |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fotografi over på stoffDu kan sikkert kjøpe ting for å gjøre det selv.
![]() |
#7 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fotografi over på stoff |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fotografi over på stoffDe selger papir over alt til å trykke over. Blir ikke så fint etter mange vask. Jeg har kjøpt på Clas Ohlson. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|