|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() FRP-nei til muslimsk barneskoleLink kommer i neste innlegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: FRP-nei til muslimsk barneskole |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: FRP-nei til muslimsk barneskole
Neida, du laget en link med URL "link fra db".
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: FRP-nei til muslimsk barneskoleHer er saken: ny link til db
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: FRP-nei til muslimsk barneskoleI utgangspunktet burde det ikke være det. Jeg er likevel litt skeptisk til en muslimsk privat barneskole. Da tenker jeg på hvem som vil være lærere og elever på en slik skole. Jeg vil anta at en slik skole vil stille krav til livssyn hos lærere. Etterhvert som det blir flere 3. og 4. generasjons innvandrere, blir denne skepsisen mer og mer grunnløs, men jeg ser for meg at en slik skole vil tiltrekke seg mange elever fra de minst integrerte familiene og dermed motvirke integrering og norskopplæring. Rent faglig ser jeg ikke noe problemer med det, en slik skole vil jo være underlagt de samme krav som andre skoler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: FRP-nei til muslimsk barneskoleJeg er like skeptisk til kristne barneskoler som muslimske.
![]() |
#13 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FRP-nei til muslimsk barneskoleMen er ikke dette FrP i et nøtteskall?
![]() |
#14 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: FRP-nei til muslimsk barneskole
Ja, man kan bare ikke skille mellom religioner altså. Men Frp har jo aldri hatt noe særlig stolthet i å ha rettferdige eller saklige meninger.
![]() |
#16 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FRP-nei til muslimsk barneskoleEr man imot religiøst tuftet privatskoler/livssynsskoler, så skjønner jeg at man er imot muslimsk barneskole. Men det kan vel ligne Frp å være imot fordi det er muslimsk, og være for f.eks kristne barneskoler.
![]() |
#20 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: FRP-nei til muslimsk barneskoleFRP er for ytringsfrihet og demokrati der det passer dem, og da bør man helst ikke ha noe som likner på Islam inne i bildet... :fordomsfull så det holder:
![]() |
|
|