|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Veldig fornøyd med min KitchenAidNå har jeg hatt den en liten stund. Har foreløpig kun laget bolledeig med den men er veldig fornøyd. Den er jo tung som bly så den står stødig og fint på kjøkkenbenken når den går. Utrolig lett å gjøre rent etterpå.
![]() |
#2 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Veldig fornøyd med min KitchenAidJeg kan ikke gjøre annet enn å signere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Veldig fornøyd med min KitchenAidGodt å høre at du er fornøyd. Jeg føler meg ofte i mindretall når jeg snakker om min KA. Jeg kjøpte forresten mandelkvern til den i år, så det ble ingen sak å lage kransekake. Det gikk mye raskere enn den gamle håndholdte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Veldig fornøyd med min KitchenAidGodt å høre at folk er fornøyde! vurderer selv denne maskinen, men liker ikke at bollen er så liten ...! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Veldig fornøyd med min KitchenAidVi er veldig fornøyd med vår også!
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Veldig fornøyd med min KitchenAidDenne har jeg såå lyst på. Kjempefin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Veldig fornøyd med min KitchenAidJeg fikk en rød til jul, og er superfornøyd. Har bakt brød og boller, og det funker kjempefint. Den rugger litt når brøddeigen begynner å blir mettet, men ikke ille.
![]() |
|
|