|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() En anbefaling - på nynorskJeg ler så jeg nesten detter av stolen her.
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En anbefaling - på nynorskHovland er mannen sin, det! Prøv også "Sjølvmord i Skilpaddekaféen"
![]() |
#3 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En anbefaling - på nynorskRagnar Hovland er rett og slett fantastisk! Jeg var på opplesning med han for noen uker siden og har store planer om å skaffe meg boka - så snart jeg er ferdig med denne masteroppgaven... Kan også anbefale "Sjølvmord i skilpaddekaféen", "Sveve over vatna" (kanskje mest for bergensstudenter?) samt det meste andre som han har skrevet. Blant annet en liten bok om notat fra en Cuba ferie (husker ikke hva den heter).
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: En anbefaling - på nynorsk*noterer* :framtidig norsklærer:
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: En anbefaling - på nynorsk"Sveve over vatna" er flott for andre enn bergensstudenter også.
![]() |
![]() |
#7 |
WF: BNBE
![]() Sv: En anbefaling - på nynorsk
Hysterisk morsom for alle som har vært på Cuba! Jeg studerte på Cuba, og en av mine norske venninner der hadde fått den i avskjedsgave. Vi hadde mye moro med den boka! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: En anbefaling - på nynorsk*notert* |
![]() |
![]() |
![]() |
|