|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Guitar Hero - hvordan fikse ødelagt gitar-streng?Jeg er på første battle på medium, og den Morello-idioten ødelegger hele tiden strengen min. Men på tutorial så fyker den ene knappen opp når gitarstrengen ødelegges og da skal man trykke fort på den knappen for å fikse det. Men det skjer jo fader ikke når man spiller?? Knappene blir jo ikke påvirket og det er jo umulig å vite hvilken gitarstreng som er ødelagt? Hvordan ser man det? :gaaah:
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Guitar Hero - hvordan fikse ødelagt gitar-streng?Ingen som vet? Jeg sitter her med gitaren og holder på å hive den rett i veggen nå.
![]() |
#3 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Guitar Hero - hvordan fikse ødelagt gitar-streng?Hmm det skal komme et ikon på skjermen som forteller hva du skal gjøre. Jeg husker desverre ikke 100% hva det er, har ikke spilt GHIII på evigheter, men jeg mener at du bare skal trykke ned en av knappene i kjapt tempo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Guitar Hero - hvordan fikse ødelagt gitar-streng?
Ja det er akkurat det jeg skal gjøre, men problemet er at det ikke vises HVILKEN gitarstreng som er ødelagt. Og da nytter det jo ikke.
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Guitar Hero - hvordan fikse ødelagt gitar-streng?Okei nå er jeg en smule flau. Når strengen ryker, kommer det opp et svært ikon det står WHAMMY på, som rister. Jeg har bare tatt det for å være et tegn på at strengen er ødelagt, men det betyr jo at man skal trykke/vri på ja, nettopp whammyen.
![]() |
#8 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Guitar Hero - hvordan fikse ødelagt gitar-streng? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
![]() Sv: Guitar Hero - hvordan fikse ødelagt gitar-streng?den gule og oransje kanappen min funker ikke hva skal jeg gjøre? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|