Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kan noen sparke meg bak?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 14:20   #1
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan noen sparke meg bak?

Klarer ikke å rive meg fra forumet her!!! Og jeg har masse som må gjøres i huset!!
Adminmamma! Hva med å låse forumet for meg med jevne mellorom, og la det poppe opp et vindu der det står: Nok er nok, Nabojenta! Gå å gjør noe fornuftig ! Du er velkommen tilbake om 60 minutter!

Gammel 21-09-06, 14:24   #2
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

En sånn funskjon hadde vært fint!!! Jeg klarer heller ikke å rive meg løs, bare sitter og sitter....jeg mener, støvsuging og klesvask går jo ingen vei, men her skjer det jo noe. Da velger vi å følge med her...

Nei! Jeg sparker deg bak, og du sparker meg???

1 - 2 - 3! *sparker*

Gammel 21-09-06, 14:27   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

AU! Her får du igjen! *SPARK*

Gammel 21-09-06, 14:28   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ups, er klokka så mye? Herregud, da rekker jeg ikke å gjøre noe i dag heller.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 14:31   #5
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

*SPARK*

Hjalp ikke...jeg er her fortsatt. Er du?

Gammel 21-09-06, 14:31   #6
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Trenger et spark bak jeg og

Jeg har masse skolearbeid og husarbeid, men sitter her

Det skulle vært maksimumtid her. Etter 15 min. blir man kastet ut

Nå har jeg kuttet ut andre forum, mer eller mindre. Trives best her nå

Det er så mange bra diskusjoner her inne....

*SPARK* til dere

Jessica er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 14:36   #7
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Spark til både deg og meg.

Gammel 21-09-06, 15:02   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På IRC i riktig, riktig gamle dager (15 år siden :Olding: ) husker jeg at noen lagde et program som gjorde slik at det hver time kom et pling og teksten "Get-a-life-alert! Another hour has passed!".

Jeg tror ikke jeg vil ha et slikt program her.

Gammel 21-09-06, 15:04   #9
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Farlig, dette. Farlig, farlig.

Gammel 21-09-06, 15:15   #10
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

På IRC i riktig, riktig gamle dager (15 år siden :Olding: ) husker jeg at noen lagde et program som gjorde slik at det hver time kom et pling og teksten "Get-a-life-alert! Another hour has passed!".

Åh, det hadde jo vært fantastisk!!

Gammel 21-09-06, 15:41   #11
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg støvsugd fra innerst i stua og ut til trappa. Bort med sagflis og sand. Har jo hatt snekkere her hele uka, så det ser ikke ut. Det må vaskes også, men nå må jeg til barnehagen. Hm, middag? Toroposesuppe eller Burger King Drive Thru? Må jo vaske meg ferdig i kveld. Men noe bør stå igjen til imorra når Ekallen kommer hjem fra jobbreise. Han får flytte møblene på plass og henge opp gardinene igjen.

Kanskje jeg må male vinduskarmene først? Hm, imorgo, imorgo, men ikkje i dag.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 21-09-06, 16:08   #12
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Kan jeg også få et spark? Om en times tid? Klokka er bare 9 her, og jeg tillater meg litt slappe-av-tid på morgenen uten dårlig samvittighet. Men i 10-tiden må jeg komme i gang med noe. Rydde, lese til teoriprøven for å nevne noe.
Har aldri sittet så mye ved PCen som etter at dette forumet åpnet.

Gammel 21-09-06, 16:11   #13
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

Standard

Ikke planer om at vi sparker deg, Majsa. Her er klokka kvart over 4, og vi har "kastet bort" hele dagen....

Gammel 21-09-06, 17:03   #14
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jaaah det husker jeg. Sikkelig iriterende

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.