Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hjelp! Klarer ikke velge vinterdress. Ber om engasjement, haster!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Troll, Reima eller Ticket 2 Heaven?
Troll 16 19,28%
Reimatec babyoverall 54 65,06%
Ticket 2 Heaven 10 12,05%
Annet (spesifiser) 3 3,61%
Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-09, 14:40   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hjelp! Klarer ikke velge vinterdress. Ber om engasjement, haster!

Lider av ekstrem beslutningsvegring når det gjelder å velge vinterdress til Vesla - for neste sesong. Tenker jeg må benytte meg av salget som er nå.
Hun fyller 2 i august.

Nå har jeg funnet en fin lyngfarget Trolldress med løst ullfor i str 92. Den vil passe som vårdress (men ganske stor), høstdress og vinterdress forhåpentligvis ut neste sesong. Og den er på salg, kr 899. Godt tilbud ja.
Butikken har 2 dresser igjen i lyngrosa-fargen, derfor har jeg kanskje litt hastverk.

Men hvor knølete syns dere det er med det løse ullforet?
Hvor viktig er det at barnet skal kle på seg dressen selv i en alder av 2 år?
Blir barna kalde? Blir det klumpete med mye ekstra ull under på de kaldeste dagene?

Til storebror hadde vi Reimatec babyoverall som jeg egentlig likte veldig godt, den var så lett og alltid passe varm. Dessuten er det isolering i baken på den. Vi får jo kjøpt den til samme prisen (899). Da må vi i tillegg ha en vår/høstdress.Det er jo litt moro med 2 forskjellige dresser også.
Men det er den jeg aller helst vil ha: I fargen lilla. Det skal vise seg å være utrolig vanskelig å oppdrive...

Så har vi Ticket To Heaven. Har funnet en dansk nettside (brukt/nytt-marked) der de selger en lilla dress i str 92 ganske billig. Men "pels" på hetta. Er pelsen i veien for øynene til barnet? Er den for stor i størrelsen (hørt at de skal være så store) til hun som blir 2 i august?

Innspill!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:33.