Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jobb i kveld. Sympati, takk

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-09, 14:05   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jobb i kveld. Sympati, takk

Æsj, idag har jeg virkelig ikke lyst til å dra på kveldsvakt. Vanskelig kjøreforhold og enda vanskeligere å finne parkering. Dårlig måket er det ofte de plassene jeg skal. Trøtt er jeg, vondt i skulderen, lei, sliten... Nei, jeg ville helst krypet under dyna med en god bok, masse godteri og noe godt å drikke på. :jeg vil være hjemme:

Gammel 21-02-09, 15:08   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Jobb ikveld. Sympati, takk

Du har min største medlidenhet. Du får tenke som så at det utgjør en forskjell dit du skal

Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 15:09   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Du har all min medfølelse.
Jeg hadde jobbehelg forrige helg.

God vakt da.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 15:10   #4
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sypmati!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 15:11   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Du har all min sympati. Du får ha en god vakt.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 15:18   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Full sympati.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 15:25   #7
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jobb i kveld. Sympati, takk

Sympati i bøtter og spann.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 15:29   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Daaaaaaaaaaaaaakar...

Er jeg ufølsom?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 16:04   #9
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg jobbet forrige lørdagskveld. Men jeg hadde det veldig koselig.Hun jeg jobbet med har jeg liksom aldri prata ordentlig med.Men vi kjøpte oss hamburgere og hadde det kjempekoselig på jobb. Ikke så mange pasienter,og masse tid til prat. (Jobber i hj.spl)

Gammel 21-02-09, 16:17   #10
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Skjønner du syns det er kjipt!
Syntes også det var kjipt å jobbe lørdager og kvelder da jeg jobbet på kjøpesenter.

Gammel 21-02-09, 18:47   #11
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Du har min fulle sympati.

Hilsen en som akkurat kommet hjem fra jobb og som skal på det igjen i morgen.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 18:54   #12
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Min hele og fulle medfølelse. Jeg priser meg lykkelig for at det var forrige, og ikke denne helgen jeg var på jobb i hjemmesykepleien. Nå laver det ned med blytung og klissvåt snø.

Hold ut og god vakt !

Gammel 21-02-09, 18:56   #13
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

jeg sender masse sympati til deg. Jeg hadde arbeidshelg forrige helg, og skal på nattevakt i morgenkveld.

Gammel 21-02-09, 22:10   #14
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Da kan jeg melde om en strevsom vakt i hjemmesykepleien med meget dårlig måkte veier. Da skal vi ikke nevne oppkjøringene og parkeringsplassene. Vi måtte ut og kjøpe spader for å kunne grave løs bilene som stadig kjørte seg fast. Litt av syn. Måtte ha god fart for å komme over brøytekantene inn til de mindre veiene. Det gikk det også.

Gammel 21-02-09, 22:12   #15
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Da kan jeg melde om en strevsom vakt i hjemmesykepleien med meget dårlig måkte veier. Da skal vi ikke nevne oppkjøringene og parkeringsplassene. Vi måtte ut og kjøpe spader for å kunne grave løs bilene som stadig kjørte seg fast. Litt av syn. Måtte ha god fart for å komme over brøytekantene inn til de mindre veiene. Det gikk det også.

Kjenner igjen beskrivelsen din. Sånn har vi hatt det de siste 3 ukene vi også. Alle biler har nå spader og to koster.
Ta fart over kanter får en dreisen på. For å ikke snakke om å rygge opp smale bakker med bakluka opp pga. glatt vei og dårlig sikt.
Gleder meg til sommeren, da er hjemmetjenesten et utrolig deilig sted å jobbe her på kysten !
*drømmer tilbake til juli da jeg tok et bad i lunsjen *

Gammel 21-02-09, 22:17   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg sikker på at hj.spl er noe av det værste stedet å jobbe når det er så mye snø som det er nå.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 22:32   #17
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg sikker på at hj.spl er noe av det værste stedet å jobbe når det er så mye snø som det er nå.

Tror både postbud og søppelkjørerer har det omtrent like ille. De slipper jo å måtte inn i varmen til folk da, men uansett.
Jeg blir smårar av å bli varm og kald i ett sett. Priser meg lykkelig for pustende ulltøy under uniformen.

Gammel 21-02-09, 22:43   #18
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Alle som jobber ubekvem arbeidstid har min fulle sympati.
Selv skal jeg jobbe en time neste søndag morgen og jeg har brukt flere uker på å mote meg opp (uten nytte).

Gammel 21-02-09, 22:47   #19
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Tror både postbud og søppelkjørerer har det omtrent like ille. De slipper jo å måtte inn i varmen til folk da, men uansett.
Jeg blir smårar av å bli varm og kald i ett sett. Priser meg lykkelig for pustende ulltøy under uniformen.

Uniform? Har dere det?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 22:49   #20
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Uniform? Har dere det?

Ja, de aller fleste bruker det. Uniform er vel ikke det rette ordet, arbeidstøy er det jo, som på sykehus.
Vi går oppi sår, sonder, dren, intravenøs og alt annet som på et sykehus, bare at vi er hjemme hos folk.
Jeg føler også at der er et viktig signal i forhold til pasientene våre, det skaper litt avstand og viser proffesjonalitet. Har fått tilbakemelding på dette fra mange også som er glad for at vi har arbeidstøy. Det blir mindre personlig, rett og slett.

Jeg har masse forskjellig, mest hvitt, men flere ala dette også

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.