|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Lillesand - om å flytte ditVi er fortiden på husjakt, klargjør eget for salg i disse dager og er altså snart på flyttefot.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 22-02-09 kl 12:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lillesand - om å flytte ditJeg vet ingen ting om området her; har vært en gang i Kristiansand bare. Men jeg bare lurer - dere kan vel ikke uten videre flytte ut av kommunen (og til og med fylket) og likevel beholde barnehageplassene i den kommunen dere forlot? I hvert fall hvis dere har kommunale plasser vil jeg tro at det er klare begrensninger på akkurat den biten.
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Lillesand - om å flytte ditVi har plasser i privat barnehage og har allerede snakket med styreren om den biten, så det er ikke noe problem ifl. henne - om vi derimot ønsker barnehage i sentrum for å gjøre det enklere mtp henting/levering, så blir saken en annen. Men her i byen er det (foruten akkurat den bydelen vi bor i) full barnehagedekning også da.
![]() |
#4 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Lillesand - om å flytte ditLurer på om ikke ungdomsmiljøet er litt "hardt" i Lillesand. Ikke at ikke Kristiansand har problemer, men jeg har inntrykk av at det er litt "rotlaus ungdom" der. Kan være verdt å sjekke ut kanskje?
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Lillesand - om å flytte ditDytter denne litt opp jeg, i håp om at det er noen som har noe på hjertet
![]() |
#6 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lillesand - om å flytte dit
Vi har hytte i Lillesand, jeg har feriert der hele livet, og har familie der.
![]() |
|
|