Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Jeg blir gal av bilstoler

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-09, 14:02   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg blir gal av bilstoler

I dag. Så skulle vi kjøre med storbilen og der har snoopy en brio zento?!? eller hva i f den heter bakovervent. Og vi fikk ikke slakket selen for at den dingsen man trykker inn var stein fråsen.

Gud jeg angerer på at vi byttet bil og solgte britax securaen. For den var mye enklere å ha med å gjøre. Kunne legge den i liggestilling uten noen problem og stramme dingsen var så langt opp at det kom aldri snø eller vann fra snoopys sko og inn i den sånn at den frøs.

Akurat nå har jeg brio stolen oppe i halsen igjen.
Vi er på øverste hakket med seler så går ikke ant å flytte de lengre opp om snoopy vokser mere. og hun er snart 2 år. og stolen er for"liten" egenetlig alerede.

førbanna dritt stol

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.