|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Tøff
|
En god babycall?Mannen og jeg trenger en slik en, og jeg lurer på om noen her har erfaringer å dele? Det er så uhorvelig mye å velge mellom, med store prisforskjeller, det er vrient å vite hva som er et godt kjøp gitt.
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: En god babycall?Vi var veldig fornøyd med Doro sin. Vi hadde en med to baby-enheter og en foreldre-enhet, perfekt fordi den ene da kunne ligge fast i vogna. Kjøpte den på Babyshop om jeg ikke husker feil.
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: En god babycall?Vi hadde også en slik med to babyenheter og en voksenenhet. Kjempesmart. Husker ikke typen desverre.
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: En god babycall?
Jaggu var det den vi har også!
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En god babycall?Vi hadde også Doro sin, men vi hadde den med bare 1 mottaker. Til vårt bruk trengte vi bare 1. FUnket veldig bra. Den ligger forresten på markedsplassen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: En god babycall?Vår er snart 4 år gammel, og fungerer enda ...
|
|
|
#9 |
|
Tøff
|
Det er jo kjempeflott da. Hadde ikke regnet med såpass lang levetid på noe sånt.
|
|
|
#10 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En god babycall?Jeg var å kjøpte Doro dag.
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: En god babycall?Vi har Baby Nova - dvs den ligger nedpakket og fint, for den perioden er over |
|
|
|
#12 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#13 |
|
Hertuginne
|
Sv: En god babycall?Vi har hatt to ulike typer babycaller. Den første var en super nova, maken til den som blir vist over her. Fordelen med den er at batterikapasiteten er uovertruffen, og det gjør at den er mobil og grei å bruke i vogn, inne, ta med på reiser etc. Mottaker og sender bruker samme lader, så man trenger strengt tatt bare en. Den har også 30 forskjellige instillingsalternativer når det gjelder kanal, så det skal bra mye til før du vil oppleve at den tar inn naboens babycall om de har maken. Det som ikke er så bra er at lydkvaliteten ikke er så bra som jeg skulle ønske. Den skurrer litt når den slår inn, og har også en tidsforsinkelse på et par sekunder.
|
|
|
#14 |
|
Hertuginne
|
Sv: En god babycall?Jeg ser at Philips har drevet seriøs produktutvikling siden vi kjøpte vår, de nye modellene har mye bedre batterikapasitet enn det vår har. Jeg tror denne er den nye typen. De har også denne litt rimeligere varianten.
|
|
|
#15 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En god babycall?Det kommer nok sikkert an på hva du skal bruke den til også. Hvis du skal sove et stykke fra ungen i huset og bruke den hver natt, ville jeg nok lagt vekt på lydkvalitet og gått for den Adrienne snakker om.
|
|
|
|
#16 |
|
Hertuginne
|
Viktig poeng fra leliane. Vi har brukt babycall både i vogn og på natta, Men nå bruker vi den bare når lillesøster sover og da er Philipsen genial. Da barna sov i vogn på dagen var det kun Super Novaen som gjaldt, for da var fleksibilitet mye viktigere enn lydkvalitet.
|
|
|
#17 |
|
Tøff
|
Sv: En god babycall?Vi har sett på Phillipsen faktisk, men på vårt soverom er det ikke en mulighet å få plassert enheten så langt fra jenta vår at jeg ville føle meg trygg med DECT teknologien. :hysterisk førstegangsmor:. Det ser ut til at vi går for Doroen.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En god babycall?Vi brukte Super Nova og var fornøyde med den. Lillebrodern har den Doro-saken og er fornøyd med den. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: En god babycall?Vi har hatt supernova, men den har antenne som stikker opp som knakk ganske tidlig. Reflex hadde god erfaring med dette |
|
|
|
![]() |
|
|