|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Nettvenner?Jeg ser jo at jeg (og andre) har svart i uvenn-tråden at det er uaktuelt å ha uvenner på nett. Come on, det er internett, lissom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Nettvenner?Jeg har flere veldig gode venner som jeg ikke (enda) har møtt IRL. Det går så fint, atte. Uvenner på nett går forsåvidt også greit, men det krever litt mer energi å være forbanna på en du ikke ser.
![]() |
#3 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nettvenner?Jeg omtaler stort sett dere alle som "nettvenner" eller "forumvenner", i hvertfall så lenge jeg fortsatt mener at jeg ikke har noen uvenner her.
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Nettvenner?Jeg har nemlig ingen problemer med å tenke at folk jeg har en god tone med er nettvenner (altså, de som jeg da ikke har møtt IRL), men uvenner klarer jeg ikke definere noen som. Og så skjønner jeg ikke helt hvorfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Nettvenner?
|
![]() |
![]() |
#11 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Nettvenner?Det spørs hva du mener med uvenner. For jeg er heller ikke sint på noen etter en diskusjon eller fordi jeg er uenig med noen. Men akkurat som at noen virker så hyggelige at jeg har lyst å møte dem RL, så er det noen, og det kan godt være noen jeg ikke har kranglet med eller noe slikt, det kan være utfra hva de har skrevet i forskjellige tråder, så får jeg så dårlig inntrykk av personen at jeg rett og slett ikke har lyst å møte dem RL.
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Nettvenner?Pokker'n, dette skulle jo selvfølgelig vært en poll. "Har du nettuvenner og ikke nettvenner?", "Har du nettvenner og ikke nettuvenner?" "Har du både nettvenner og nettuvenner" og "aC, skulle ikke du egentlig jobbe nå?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Nettvenner?Jeg tror det kan være like lett som vanskelig å få seg både venner og uvenner. Om man først møter på de man går lett overens med, blir fort venn med så vil man ikke være like skeptisk til de potensielle uvennene. Derimot, om man treffer på disse først, vil man lettere ta på seg skepsiss brillene og videre, på en måte feie alle under en kam. |
![]() |
![]() |
#17 |
Muligens verdt å vente på
|
Det krever energi å ha både venner og uvenner. Men venner ønsker man jo å ha, og den energien er sånn som gir skikkelig god karma. Uvenner vil man vel helst slippe å bruke negativ energi på. Kanskje ikke alltid så lett dersom de aktuelle personene er midt i fleisen på deg, men på nett er det enkelt å gi beng.
![]() |
#18 |
Mother of Dragons
|
Nei, ikke Peach Canei, er du gal! :skingrestemme:
![]() |
#19 |
"De"
|
Huff, nå ble jeg lettet. Av mange årsaker.
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Nettvenner?Det er mye lettere å overse nettuvenner, så derfor eksisterer de ikke. Det er jo noen ytterst få personer her inne som jeg alltid er uenig med og som jeg synes uttaler seg lite diplomatisk. Det er jo bare til å la være å lese innleggene.
![]() |
![]() |
|
|