|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det vanlig med tvillingegg?Jeg synes å huske at mamma eller pappa viste meg det en gang som barn, men har ikke sett det siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det vanlig med tvillingegg?Det har jeg aldri opplevd. Morsomt, da! |
![]() |
![]() |
#5 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det vanlig med tvillingegg?Sett det en gang og det er mange år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er det vanlig med tvillingegg?Jeg tror det er relativt vanlig, men de blir som oftest plukket ut før de kommer i salg. En venninne av meg kjøper av og til "B-vare-egg" rett fra en produsent, og det er hovedsaklig tvillingegg.
![]() |
#8 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Er det vanlig med tvillingegg?For et par år siden kjøpte jeg et brett med egg på Obs (sånn med 20 egg)
![]() |
#9 |
Tidsklemt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det vanlig med tvillingegg?
Dette tror jeg du har rett i, jeg mente vel egentlig å si at det er sjelden å se det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
Så snodig da. Må jo ha vært b-vare eller noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det vanlig med tvillingegg?Vi opplevde en gang for noen år siden at nesten halvparten av alle eggene i et brett var tvillingegg. Så helt uvanlig kan det jo ikke være . |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glad
|
![]() Sv: Er det vanlig med tvillingegg?Jeg har fått slike egg. Mulig det var da vi kjøpte fra produsent, som barn. Jeg liker ikke plomme, så jeg vil heller ha tvilling-hvite.
![]() |
#18 |
Pauset
|
Sikkert derfor de ikke klarte sile dette ut da tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Er det vanlig med tvillingegg?For et par år siden kjøpte jeg en sekspakning der det var tre eller fire tvillingegg i. Har ikke sett det siden, men mener jeg har sett det en gang tidligere.
![]() |
#20 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Er det vanlig med tvillingegg?Jeg fikk en sekspakning økoegg fra Kolonihagen, rett før jul. Samtlige egg hadde to plommer. Har ikke sett noe lignende hverken før eller siden.
![]() |
![]() |
|
|