Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du uvenner i rl?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Har du uvenn(er) i rl?
Ja, jeg har uvenner, men det er ikke min skyld. 10 11,90%
Nei, jeg har ikke uvenner, men det er ikke min skyld. 4 4,76%
Ja, jeg hadde en uvenn, men vi buuuuet ham ut. 3 3,57%
Nei, jeg er for blomster og kjærlighet og fred. 10 11,90%
Ja. En jeg plager hele tiden. Fordi han fortjener det. 1 1,19%
Nei. 49 58,33%
Ja. (krever utdyping) 6 7,14%
Uvenn!? Kom hit så skal jeg vise deg uvenn, jeg!! 1 1,19%
Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-09, 09:45   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du uvenner i rl?

Det kommer poll.

Jeg, i min enfoldighet, trodde at voksne mennnesker ikke hadde uvenner. For meg er det en Ricki Lake-problematikk. Jeg ser for meg bitching og buuuuing og hele pakka.
Man har folk man ikke liker så godt og man har folk man ikke tilbringer tid med. Men uvenner?
Har man det?

Nå definerer vi sikkert uvenner på mange forskjellige måter, men dere får svare ut fra deres egen definisjon. Dette er på skravlerommmet, så så veldig høytidelig er det ikke.

Gammel 26-02-09, 09:46   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du uvenner i rl ?

Nei. Enig med deg, det er Ricki Lake-problematikk. For meg er det ekstremt lang mellom å ikke komme overens med noen og å være uvenner.

Gammel 26-02-09, 09:51   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du uvenner i rl?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, folk jeg ikke vil omgås, fjerner jeg fra livet mitt.

Si det med litt sånn italienskpreget engelsk, mens du stryker den lille bikkja di over hodet.

Gammel 26-02-09, 09:52   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Si det med litt sånn italienskpreget engelsk, mens du stryker den lille bikkja di over hodet.

Gammel 26-02-09, 09:48   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen uvenner IRL. Derimot har jeg mange gode venner.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 09:52   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Har ingen uvenner, men det er ihvertfall ei jeg kjenner som jeg vil klassifiserer som et jævla stort mehe/nek/dust.
Vi er ikke uvenner, men heller ikke bestiser.

Eller vi har faktisk vært i en disputt engang hvor hun sto og skrek utenfor hos meg til datteren min og et par andre jenter. Da var det like før en catfight. Jeg nøyde meg med å stikke pekefingeren oppi ansiktet hennes og ba henne ta seg sammen. At jeg ikke eksploderte helt er meg et under.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 10:01   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har ingen uvenner IRL. Derimot har jeg mange gode venner.

Signerer denne.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 10:10   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Har ingen uvenner, men det er ihvertfall ei jeg kjenner som jeg vil klassifiserer som et jævla stort mehe/nek/dust.
Vi er ikke uvenner, men heller ikke bestiser.

Nek kjenner vi vel alle.

Sitat:

Eller vi har faktisk vært i en disputt engang hvor hun sto og skrek utenfor hos meg til datteren min og et par andre jenter. Da var det like før en catfight. Jeg nøyde meg med å stikke pekefingeren oppi ansiktet hennes og ba henne ta seg sammen. At jeg ikke eksploderte helt er meg et under.

Mens du så på henne ovenfra og ned og tok hodet fra side til side? Sånn Sista'-move hvis du skjønnner hva jeg mener?

Her begynner det å ligne noe.
Hvem er det som står utenfor hos noens hus og skriker? Hvorfor det og hva ville hun egentlig?

Gammel 26-02-09, 10:20   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nek kjenner vi vel alle.

Mens du så på henne ovenfra og ned og tok hodet fra side til side? Sånn Sista'-move hvis du skjønnner hva jeg mener?

Her begynner det å ligne noe.
Hvem er det som står utenfor hos noens hus og skriker? Hvorfor det og hva ville hun egentlig?

Hun har en datter som aldri gjør noe galt skjønner du

Jeg sa hva jeg mente om det. Med litt sammenbitte tenner, pekefinger oppunder nesa og litt sånn: DU!!skriker ikke til min datter eller noen andres unger engang til.
Egentlig burde en ir gjort seg.

Vi er ikke uvenner altså, men hun er litt for spesiell for min smak. Desverre har vi endel med hverandre å gjøre.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 11:56   #10
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Det er en fyr jeg bare ikke kan fordra, men uvenn? Som i at alternativet er venn så vil jeg ikke si det. Han bor i en helt annen by og jeg slipper å forholde meg til han i det daglige. Men ser jeg han så hilser jeg ikke, og han vet godt hvorfor. Vi treffes en tre-fire ganger i året kanskje gjennom at vi har veldig mange felles kjente. Jeg hilser ikke, snakker ikke med han, sitter vi rundt samme bord så snur jeg ryggen til han eller snakker demonstrativt til noen andre.

Det var han som startet dette og uttalte seg svært negativt om meg til min mann, uten å ha noen grunn til det (han kjenner meg knapt). I tillegg til at han har oppført seg som en skikkelig idiot ovenfor andre venner av meg også.

Gammel 26-02-09, 12:10   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ingen uvenner IRL

Gammel 26-02-09, 12:15   #12
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Ingen uvenner IRL

Ikke jeg, heller.

Gammel 26-02-09, 12:53   #13
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nope!Bare venner her i gården.

Gammel 26-02-09, 12:57   #14
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke det jeg vet. Det finnes folk jeg har hatt med å gjøre som jeg ikke liker særlig godt, men dem er det mulig å unngå.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 13:04   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hmm. Definisjonsspørsmål. Jeg vil tro at "min" uvenn vil sette seg med ryggen til meg, mens for meg spiller det ingen rolle. Mener du da at jeg ikke har en uvenn, eller ikke er en uvenn, mens den som faktisk går til de skritt å "demonstrere" uvennskap er en uvenn eller har meg som uvenn?

Hm. Jeg vet ikke om jeg får til å forklare det som ser så enkelt ut oppi hodet mitt, men som blir rotete med en gang jeg skal få det ut.

Skal vi se... Jeg snakker ikke om hvem sin skyld det er at noe har skjedd. Hvis noen har vært slem med deg og dere blir uvenner så er det jo ikke noen tvil om hvem som har skyld i å gjøre urett.
Men jeg vil jo ikke si at noen er uvenner fordi en av partene har vært idiot. Begge partene må på en måte velge å være uvenner for at de skal kunne være det.
Så hvis noen har vært idiot mot deg og dere blir uvenner kan man ikke si at man er skyldfri selv. For man MÅ ikke bli uvenner selv om noen har oppført seg dårlig.
Det er et valg man tar.
Og det å tydelig demonstrere at man ikke liker hverandre er for meg et uvennnskap.

Jeg tror ikke jeg fikk fram helt det jeg mente nå heller, men jeg er ganske sikker på at noen skjønner hva jeg mener og kan oversette eller noe...

Gammel 26-02-09, 13:09   #16
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hm. Jeg vet ikke om jeg får til å forklare det som ser så enkelt ut oppi hodet mitt, men som blir rotete med en gang jeg skal få det ut.

Skal vi se... Jeg snakker ikke om hvem sin skyld det er at noe har skjedd. Hvis noen har vært slem med deg og dere blir uvenner så er det jo ikke noen tvil om hvem som har skyld i å gjøre urett.
Men jeg vil jo ikke si at noen er uvenner fordi en av partene har vært idiot. Begge partene må på en måte velge å være uvenner for at de skal kunne være det.
Så hvis noen har vært idiot mot deg og dere blir uvenner kan man ikke si at man er skyldfri selv. For man MÅ ikke bli uvenner selv om noen har oppført seg dårlig.
Det er et valg man tar.
Og det å tydelig demonstrere at man ikke liker hverandre er for meg et uvennnskap.

Jeg tror ikke jeg fikk fram helt det jeg mente nå heller, men jeg er ganske sikker på at noen skjønner hva jeg mener og kan oversette eller noe...

Nei, jeg skjønner fortsatt ikke helt. Hvis den ene velger å være uvenn med meg, så hjelper det vel ikke en pøkk om jeg sier at vi ikke er det? Men ja, i den grad jeg har gitt opp å forsøke å gjenopprette vennskapet, så er det vel min skyld til en viss grad. Men det kan jeg leve med, altså.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 09:48   #17
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 26-02-09, 09:49   #18
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, jeg har ingen. Er jo ikke alle jeg har like god kjemi med men de jeg ikke har så god kjemi med er ikke uvenner heller.

Gammel 26-02-09, 09:50   #19
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det bruker jeg ikke energien på. Er det noen jeg ikke vil ha omgang med, så kutter jeg dem ut.

Gammel 26-02-09, 12:14   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.