Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilke program følger du med på TV?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-09, 10:49   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke program følger du med på TV?

Hva følger du med på TV?

Jeg følger med Frustrerte Fruer og Ugly Betty.

I tillegg er jeg glad i dokumenterer.

Forøvrig kan jeg underholdes av alt uten såpeserier tror jeg.

Gammel 01-03-09, 10:52   #2
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke program følger du med på TV?

Jeg følger ikke med på noe på TV. Jeg ser maks 1 time på Tv i uka. Ja, om ikke ungenes barne-TV titting skal telle da.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 10:55   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser på CSI Las Vegas, det er vel det eneste.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 10:57   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, jeg er ikke akkurat trofast, men det jeg ser på er CSI (Alle tre), Criminal Minds, Numbers og 24. Ellers er jeg veldig glad i naturdokumentarer.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 10:59   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, det er mindre nå enn i høst.. men jeg følger fast med på:
- 24
- Livvaktene (NRK fredager)
- Himmelblå
- "Gullrekka" fredager (NRK)

--> Nr EN er jo "Greys" da.. men den går ikke nå. Og FF er jeg ikke fan av.

Så ser jeg av og til:
- Ghost Wisperer
- Evt krimserier (Beck)
- E6
-

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 11:02   #6
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Himmelblå og delvis Frustrerte Fruer, samt Nytt på Nytt på fredager.
Ja, og så kan jeg like godt komme ut av "skapet": jeg følger med på Hjartet på Rette Staden.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 11:06   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Absolutt ingenting.

Gammel 01-03-09, 11:08   #8
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Standard

Forøvrig ser jeg mye mindre tv etter at jeg ble aktiv på FP. Merkelig.

Gammel 01-03-09, 11:08   #9
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg følger ikke med på noe på TV; de fleste kvelder slår jeg den ikke på en gang etter at ungene har lagt seg. Noen ganger ser jeg enkeltepisoder av Criminal Minds, Numbers, Without a Trace.

Nå skal det sies at jeg følger med på House, E.R., Grey's Anatomy og How I Met Your Mother, men de laster jeg ned så jeg er a jour med TV i USA.

Gammel 01-03-09, 11:16   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nytt på nytt ja - det glemte jeg.

Gammel 01-03-09, 11:18   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg ser på et par andre serier også, men de ser jeg på DVD eller de blir lastet ned. Det er hovedsaklig Mad Men, også prøver jeg å få sett Veronica Mars fra start til slutt, jeg har noen hull.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 11:21   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg laster ned alle serier jeg følger med på, men de blir sett på tven gjennom pcen/xboxen da. Det er bla. Frustrerte Fruer, Ghost Whisperer, Fringe, Sarah Connor , Lost og et par andre. På PVR-boksen har jeg alltid fast opptak på Kongen av Queens, Alle elsker Raymond, Simpsons, Futurama og noen flere, så ser jeg det når jeg gidder. Jeg hater reklamepauser og det å være avhengig av tv-tider, så uten PVR-boksen hadde jeg aldri sett noe som helst på tv, tror jeg.

Gammel 01-03-09, 11:30   #13
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Det varierer litt. Akkurat nå ser jeg Brothers & Sisters, Frustrerte Fruer, Himmelblå og Nytt på Nytt. Også fulgte jeg med på Life on Mars, men den er slutt nå. Jeg ser altfor mye på TV.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 11:35   #14
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kun Himmelblå

Gammel 01-03-09, 12:40   #15
Sonar

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Livvaktene og frustrerte er dem jeg følger med på.

Merker at TV oftere ikke blir slått på om kvelden eller at jeg finner på noe annet å gjøre. Veldig lite som fenger for tiden.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 12:47   #16
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Life, The Mentalist, Boston Legal, N.C.I.S, Beck, Bones, Numbers, Criminal Minds, Nytt på Nytt, Senkveld, Grosvold, Manshow og eventuelle krimserier som Wallander, Barnaby og alle andre britiske krimserier. Det er ikke alle jeg ser like fast.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 12:49   #17
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Standard

Det hadde vært vel så spennende med tråd som dette "hvilket program fulgte du med på tv da du var ca. 14?".

Gammel 01-03-09, 12:49   #18
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg prøver å få med meg Inspektør Linely (husker ikke hvordan det skrives) om mandagene, Nytt på nytt om fredagene,Hjarta på rette staden om lørdagene og Himmelblå om søndagene.
Dette er program som jeg programerer til opptak siden det er sjelden jeg klarer å få sett det i sendetid. Jeg elsker den tuneren min der det bare er å trykke R for opptak.

Vi har mange kanaler, men ser at det er Nrk som er min favoritt.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 12:56   #19
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Frustrerte Fruer
Lost
Livvaktene
Heart Beat (Med hjarte på rette stad) Har fulgt med i alle år.
Himmelblå
Beck
Criminal Minds
Merlin
Og andre engelske krimserier. Elsker de.

Det var de jeg kom på i farta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 13:00   #20
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Eneste vi virkelig følger med på er 24 og Top Gear. Livvaktene er bra, men jeg er ofte så trøtt at jeg sovner før det er ferdig på fredagene.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.