Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Jeg skal flytte - DILEMMA

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-09, 07:05   #1
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal flytte - DILEMMA

Men jeg har ikke så god tid på meg til å finne ny leilighet nå. 1 april skal jeg være ute herfra jeg er nå.

Dum som jeg er har jeg utsatt og utsatt og utsatt letinga aktivt, har titta å sent mail, ikke ringt eller gitt telefonnummeret mitt.

Jeg har gitt ut telefonnummer på de leilighetene jeg har skrevet mail på nå da, så nå har jo mange ringt meg.

Var på visning i går,en 3 roms. Den ligger der jeg absolutt vil bo. Men, den ligger i 4 etasje uten heis,og badet skal pusses opp i oktober noe som innebærer at vi blir uten dusj og do en mnd,samt uten klesvask tenker jeg(men tror det er fellsvaskeri der da så det ordner seg). Jeg har masse møbler jeg må sette bort da denne er mye mindre, samt at den er noe møblert. Jeg får kun tilgang til en kjellerbod, loftsboden har eieren selv.

Skal på to visninger i morgen også, hun kunne vente med svar til onsdag. Men de jeg skal på visning på ligger ikke i det området jeg vil bo, men ligger bedre til.

Har liggi å tenkt i hele natt, litt trim er bare bra. Flott leilighet og veldig ok(så langt)utleier. Er jeg dum som tar den første og beste, eller siden jeg har så dårlig tid nå så er det bare å ta den uten å tenke over det noe mer?

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.