|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Alle familierommene på KK legges nedAlle familierommene på Barsel, Storken og Barselloftet legges ned. Synes det er utrolig trist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Øyboer
![]() Sv: Alle familierommene på KK legges ned |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Alle familierommene på KK legges nedJeg klarte meg helt fint på barsel uten far.
![]() |
#7 |
Øyboer
![]() Sv: Alle familierommene på KK legges nedFar betaler jo masse for å bo der + mat. Vi fikk regning på 1500kr etter de dagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Alle familierommene på KK legges nedDe tar plass. Det er nok det det går i.
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Alle familierommene på KK legges nedHerlighet, er Barselloftet nedlagt også?
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Alle familierommene på KK legges nedBarselloftet er stengt ja. Det vil si det blir stengt fra 1.mai tror jeg.
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Alle familierommene på KK legges nedJaja, ting går fremover i verden, skjønner jeg.
![]() |
#13 |
Øyboer
![]() Sv: Alle familierommene på KK legges nedDe legger ned familierommene på Storken, de få de hadde på barsel og alle på barselloftet. Så nå blir det bare dobbeltrom eller fler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Alle familierommene på KK legges nedDet står at enkelte kan få enkeltrom. Jeg har ingen gode opplevelser med å ligge på flermannsrom, jeg syns rett og slett det var ganske umenneskelig til tider.
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Alle familierommene på KK legges nedGyn 1 og 2 blir også slått sammen til en avdeling. Obs-posten får redusert bemanning på natt.
![]() |
#16 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Alle familierommene på KK legges nedDet er ikke fortsatt pasienthotell nei.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alle familierommene på KK legges ned
Bare synd at det knapt finnes jordmødre som tar hjemmefødsler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alle familierommene på KK legges nedJeg synes forresten at det å fjerne lavterskeltilbud er en uøkonomisk måte å spare inn penger på, det hjelper sikkert på budsjettet på kort sikt, men på lang sikt tror jeg dette blir en dyrere løsning. Når far ikke får være en ressurs vil det medføre økt belastning på personalet, som fører til økt behov for ansatte på jobb, økt tidspress på jobben og økning i antall sykemeldinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Alle familierommene på KK legges nedStue haugevis av friske barselkvinner med friske barn sammen på barsel høre mye bedre og økonomisk lønnsomt ut enn å la disse bo på hotellet og frigi barselrommene til kvinner og barn som må være der. Jaudå. Hvis ikke baktanken er at de på dette viset får dyttet kvinner og barn ut med en gang siden ingen har lyst til å bo på flerkvinnersrom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Alle familierommene på KK legges ned
http://www.fodselifokus.no/index.php...d=49&Itemid=58
![]() |
|
|