Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trapp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-09, 21:32   #1
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Trapp

En trapp er et møbel nå til dags, ikke sant?
Hva synes man om denne?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Trapp.jpg (24,8 KB, 63 visninger)
vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:34   #2
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trapp

Jeg likte den veldig godt. Kunne godt hatt en slik.
Og en trapp er et møbel, ja. Viktig del av helheten.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:39   #3
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Liker den godt. Min stil det der.
Foreldrene mine har omtrent en slik i sitt nye hus, bare med trehvitt rekkverk.

Gammel 03-03-09, 21:41   #4
Lita
Passiv

Standard

Ja, det er en viktig del av invetaret. (Skrives det sånn?)
Den var absolutt lekker den trappa der!

Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 21:53   #5
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Trappa vår det der
Bare at vi har repotrapp og ask i trinnene. Her ser det ut som det er eik eller?

Gammel 03-03-09, 21:54   #6
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Fin trapp

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 22:31   #7
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fin trapp!

(Påminnelse til meg at jeg må ringe Solli(a) trappefabrikk i morgen.)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 22:35   #8
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er praktisk med eiketrinn eller i hvert fall noe som er mattlakkert eller oljet i trappetrinnet - både med tanke på skitt og sklifare. Ut over det så synes jeg repos er et bra og barnesikkert alternativ og også viktig når man blir eldre og ikke fullt så lett til bens. I tillegg synes jeg hvite sprinkler ikke er egnet når man har små barn (med mindre man liker å vaske disse ofte) - og når man har voksne og eldre barn i hus så synes jeg hvit håndløper ikke er spesielt egnet (med mindre man liker å vaske denne). (Derfor har vi mattlakkerte eiketrinn, repos, stålsprinkler og håndløper i eik. )

Gammel 04-03-09, 00:13   #9
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Den trappen er helt lik den vi har bestillt og som nå ligger og venter på å bli montert hos oss. Det eneste er at vi har håndløper i eik og ikke hvitmalt som på dette bildet. Trinnene og håndløperet har vi valgt i oljet eik med tanke på at (trinnene) ikke skal være så glatte og også lunere å gå på. Oljet gjør materialet litt mer mottakelig for hakk og merker men også lettere for å kunne rette opp slike skader.

I utgangspunktet var det repostrapp vi ønsket men det var det dessverre ikke plass til.
Jeg gleder meg til den nye trappen er på plass.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-09, 00:15   #10
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Mmm, jeg skulle ønske vi gjorde sånn med trappa vår i stedet for å male trinnene hvite. Kjempelekker, og ikke minst praktisk.
Den var trehvit i utgangspunktet og helt lik den på bildet.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:56.