Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skuffesikring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-09, 21:49   #1
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skuffesikring

Jeg har to tvillingjenter på 1,5 år, som er ekstremt utforskende for tiden. De er oppi alle skuffer og inni alle skap. Siden det er to av dem, er det ekstra mye å holde styr på. De endevender skuffene mine, og det som er nesten verre er at de stadig klemmer fingrene sine når de lukker dem igjen.

Jeg er ute etter skuffesikring som gjerne kan låse alle skuffene sammen i et jafs. Jeg mener å ha sett slik sikring. Men hvis jeg ikke finner det, får jeg vel kjøpe slik sikring som både låser skuffen og demper når man lukker dem. Det er jeg helt sikker på å ha sett.

Er det noen som vet hvor jeg får tak i en sikring som sikrer alle skuffene sammen? Gjerne en nettbutikk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.