|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Åpent dame/jenteforum med lite reklame?Dameforum? Som i type Kvinneguiden?
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Åpent dame/jenteforum med lite reklame?Dette er egentlig ok. Men dumt at det ikke er et rent "dameforum". |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Åpent dame/jenteforum med lite reklame?
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Åpent dame/jenteforum med lite reklame?Fant et.. ehm.. diskriminerende forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er vel ikke veldig mange menn på dette forumet akkurat da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Pauset
|
Nei det vurderes opp mot kvinneguiden nå. Er bare reklamen som ødelegger kvinneguiden...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Åpent dame/jenteforum med lite reklame?Jeg tror ikke det er så mange menn på aleneforeldreforumet heller. De sitter vel over på f2f.
![]() |
|
|