|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Jeg har jo alltid hatet cherrox som pesten og Glitterbarnet har absolutt ikke trengt det. Men nå som det er omtrent 20 cm dypt isvann overalt ute, så lurer jeg på om jeg må kapitulere. Problemet med vinterstøvlene hans nå er ikke at det trekker vann inn, men kommer vann oppi. Jeg vet at det samme kan skje med noe cherroxaktig, men de har vel litt høyere skaft?
|
|
|
#3 |
|
Tankefull
|
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Jeg er veldig fornøyd med Viking Thermo. De er ganske breie over vrista. Han blir litt klam på beina av de, men det blir han veldig lett, og jeg har ikke vert borti noe vanntett med høyt skaft han ikke har blitt klam av.
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Vi kjøpte et fantastisk Eccopar i november. Jeg kjøpte et par Cherrox i tilfelle rottefelle i samme slengen, men har ikke hatt behov for dem. Butikken påsto at Eccoskoene ikke var vanntette fordi goretex ikke var vanntette, men jeg fikk bekreftet fra Ecco at så lenge skoene var merket med gore-tex så var de vanntette. Skoene har snøfelle (viktig, viktig) og er vanntette. De er søkkvåte utenpå, men helt tørre og varme inni. Den unge mannen har brukt dem i alt fra minus 20 til noen plussgrader. Dessuten har de superlette og har ingen borrelås eller snøring. Fantastiske sko.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Kjøp Viking Thermo. De puster nok ikke, men de er myke, lette og vanntette. Snuppa mi har høy vrist, og det er ikke noe problem med disse. |
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Cherrox blir minst like våte inni som vinterstøvlene selv om de er høyere. Vi skal ikke kjøpe cherrox mer, det må finnes bedre alternativer.
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Hvordan ser de ut, Veronal? Vi har ikke hatt så gode erfaringer med Ecco tidligere, de har vært for lave over vristen. Og problemet er ikke at skoene han har nå (Salomon) ikke er vanntette, men at de er litt lave, og står litt ut bak, så vannet splæsjer inn fra toppen. Men hvis det er snøfelle kan det kanskje fungere!
|
|
|
#10 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Lille A elskar sine Viking Thermo, og no er dei vel på salg også? (i allefall her). |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Etylbarbital
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?De så jo supersmarte ut, Veronal! Hvor har du kjøpt dem?
|
|
|
#13 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Artic trail. Det er da ingenting annet enn noe sånt som er nevnt her som fungerer i så vått vær.
|
|
|
#14 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Tror seriøst du skal slå fra deg Ecco om han har høy vrist, de er smale.
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Har du prøvd med snøsokker eller gamasjer?
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Artic trail?
|
|
|
#18 |
|
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?De så perfekte ut, Veronal. Du vet ikke hva modellen heter?
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?
Ja, det var kanskje en idé! Inni dressen! Så slipper jeg å kjøpe et nytt par kun for noen uker. Slik han vokser kommer de garantert til å være for små til høsten.
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?Jeg bruker ikke cherrox til mine barn, her er det kun Kamik Snowcone.
|
![]() |
|
|