|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvilke amerikanske TV-kanaler bør man ha?Jeg har dårlig kontroll på amerikanske TV-kanaler. Hvilke kanaler bør man ha? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hvilke amerikanske TV-kanaler bør man ha?Jeg tror jeg ville gått for Digital Preferred med HBO til 40$ i første omgang. (Selv om Digital sikkert holder) Med HBO får du tilgang til kvalitetsserier uten reklame, hvis jeg ikke tar feil. Og uten så alt for mye sensur. Det ser ut til at alle standardkanalenen (FOX, ABC, CBS, NBC) er med uansett.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilke amerikanske TV-kanaler bør man ha?Weather channel regner jeg med er med i enhver pakke? Det er viktig når man bor i et stormutsatt område. Ellers er jeg enig med Kif ang. HBO. Comedy Central - så får du Jon Stewart!
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvilke amerikanske TV-kanaler bør man ha?Jeg ville hatt Discovery health, tror jeg det er.
![]() |
|
|