|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
fri
|
![]() Skatter fra min bestefars skredderverksted
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Skatter fra min bestefars skredderverkstedSå moro å ha noe slikt - det vil jeg kalle en ekte skatt, ja!
![]() |
#3 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skatter fra min bestefars skredderverkstedJeg håper det drysser på med designerklær for alle jentene i familien nå.. venter spent! .......... løper å tar mål av Maisi, hadde helt glemt det jeg!
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Skatter fra min bestefars skredderverkstedDen silver Scissors-boka ser ut som den kommer fra perioden Audrey Hepburn var stort stilikon i allefall. Både sveisen og øyebrynene er veldig Audrey.
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Skatter fra min bestefars skredderverkstedsiden jeg ser at du har en Silves Scissors bok her.. kanskje du vet hvordan man leser "bruks anvisningen" bak i boken også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skatter fra min bestefars skredderverkstedSå morro å ta vare på slike skatter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skatter fra min bestefars skredderverkstedStilig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
![]() Sv: Skatter fra min bestefars skredderverkstedJeg har arvet den samme boken fra min nylig avdøde bestemor. Noen interessert i å kjøpe? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|