Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tar OTH liten plass sammenlagt?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-09, 12:19   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tar OTH liten plass sammenlagt?

Nå har jeg en Quinny 3XL som jeg er ganske misfornøyd med. Fremhjulet ble fort ødelagt, den er vanskelig å legge sammen ordentlig, og den tar enormt stor plass bak i bilen. Når den ligger sammenlagt i bilen kan vi såvidt se noe som helst i bakruta.

Nå får jeg en ganske saftig sum tilbake på skatten og tenkte å faktisk unne meg en GOD barnevogn. OTH er vel den jeg har mest lyst på (finner vel en brukt til 3-4.000,-?) men hvordan er den når den legges sammen? Vi skal kjøre til Danmark i sommer og da bør jeg absolutt ha en ny, god barnevogn, men da bør den også ta lite plass i bagasjerommet på bilen siden vi skal ha med oss 500 kilo bagasje.

Eller bør jeg vurdere en annen vogn? Knerten er 1 år (på fredag ).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.