|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Eksplosjon av eksemVG i dag skriver det er en eksplosjon av eksem og allergi. Husker fra debatten av vaksiner at dere ville ha dokumentasjon eller kilder til at dette stemte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eksplosjon av eksemhttp://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=551529 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Eksplosjon av eksemDet er jo bare fordi vaksinetrollet har skutt alle som mener at vaksiner ikke har skylden.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Eksplosjon av eksem
Og ikke med noen betenkelige hopp knyttet til når vaksiner er innført, altså?
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
Jeg TROR Kråka ikke ville bevise med linken at vaksiner hadde skylda, men underbygge en påstand i en annen diskusjon, om at "forekomsten av eksem og allergier har økt veldig", fordi hun ble bedt om det.
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Eksplosjon av eksemPoenget er vel at Kråka selv mener det er en sammenheng med vaksinasjon og dermed blir det bare latterlig å komme med slike linker.
![]() |
#14 |
♥
![]() ![]() ![]() |
Ja, nettopp. Takk for det Polyanna. Jeg ble bedt om å finne dokumenter på at dette kunne stemme, OM det var blitt mer og mer eksem, allergier osv. Og det var det. Mente ikke dette skulle bli en vaksinedebatt, og de skyldte heller ikke på vaksiner her, det har jeg heller ikke skrevet noe om her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Metallica!!
|
Det er vel ingen som har betvilt at det har blitt mer allergier og astma, det var jo det at du mente det skylltes vaksiner det ble bedt om dokumentasjon på.
![]() |
#16 |
frakoblet
|
Fra din egen link: Man kan anta at det trolig har vært en økning. De fleste fagfolk er enige om at det har vært en økning i astma og allergi, og det er rimelig å tro at det også gjelder eksem, sier Løvik til VG Nett.
![]() |
#17 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eksplosjon av eksemHar heller ikke nevnt eller lagt skyld på vaksiner her heller. De tror like mye i linken at det kan være såper osv, og jeg tror fortsatt at det kan kanskje være en ørliten sammenheng med vaksiner også, men jeg kan ikke dokumentere det, men jeg tror det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
♥
![]() ![]() ![]() |
Husker ikke hvem som sa det, men mange mente dette var feil, at det ikke var mer eksem og allergier nå enn før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Metallica!!
|
Jeg kan ikke finne noen som mener det i den tråden. Kun at det ikke skyldes vaksiner.
![]() |
|
|