|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Like blid :)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Misfornøyd med handelHva gjør man, om man f.eks har forhåndsbetalt og kjøpt en jakke brukt, så viser det seg at det er en liten rift i den og kjøper mener det lukter røyk av den... Kan man kreve pengene tilbake fra selger og heve kjøpet??
![]() |
#4 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Misfornøyd med handelHvis jakke selges som hel og luktfri, hadde jeg snakket med selger om å heve kjøpet ja. Evt. betale mindre for den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Misfornøyd med handelMan har vel ingen juridiske rettigheter ved privat handel, men fra et moralsk synspunkt burde man få hevet kjøpet.
![]() |
#8 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Misfornøyd med handel
Sitron.....hva er outing? Høres skummelt ut
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
Ja, det er noe skikkelig fælt. Om du har handlet på et forum, fått et produkt som avviker fra det du skulle ha, du ber om avslag eller retur og selger ikke godtar, så kan du alltids poste en advarsel på forumet og navngi selgeren. Men du bør selvsagt ha hatt en skikkelig kommunikasjon med selger først.
![]() |
#10 |
![]() ![]() |
Hmm.. da vil jeg nevne ett annet tilfelle jeg opplevde på forumet, nå som jeg er så sur
![]() |
#11 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Misfornøyd med handelNå ser jeg at du er ganske ny her på forumet og jeg aner ikke om det er her du har handlet og er misfornøyd. Men om du kjøper ting på et forum kan det lønne seg å "kjenne" kjøperen først. Med det mener jeg at det kan være lurt å tilbringe tid på forumet, lese og delta og på den måten bli kjent med de andre brukerene, ikke bare hoppe rett på markedsplassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Jeg er veldig enig med 007. Jeg kjøper ikke noe av helt nye brukere, jeg vil gjerne kjenne litt til folk i forkant. Det kan være greit for selger også, tenker jeg. Ellers er det vel sånn at det å kjøpe brukte ting privat på nett er en slags risikosport, og din vurdering av en ting/plagg stemmer vel ikke nødvendigvis med motpartens. Prisene er jo også noe som er avtalt litt i det blå, og gjenspeiler ikke annet enn selgers vurdering. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|