|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Jeg har alltid hatt robeez som de første inneskoene til mine to eldste når de begynte i barnehagen. Men begge to begynte mye tidligere i barnehagen enn mine to yngste. Eldstemann begynte når hun var 17 mnd og nr. to begynte når han var kun 14 mnd. Tvillingene vil være nesten 2 år når de begynner i barnehagen. Når jeg sjekker utvalget hos robeez for den alderen, er det veldig få modeller å velge mellom. Det er vel kanskje ikke så vanlig å bruke slike skinntøfler over 2-årsalderen.
|
|
|
#2 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Clogs fungerer greit her.
|
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Poden hadde myke skinntøfler fra Alveslottet lenge (Lil Jo´s), men fra ca 1.5 års alder har han brukt noen ulltøfler og tøfler fra Rhode - myke og lette, selv om sålen har vært såkaldt hard.
|
|
|
#4 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Lillebror har TinyZone eller var det Robeez?
|
|
|
#5 |
|
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Alveslottets tøfler er knallgode. Men, de har sluttet å selge dem, utrolig dumt.
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?
Ja, veldig dumt!
|
|
|
#7 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Man får moms på bestillingen når man bestiller fra robeez, ikke sant?
|
|
|
#8 |
|
www.bomulls.no
|
Jupp.
|
|
|
#10 |
|
Er råpyse når det gjelder eBay og sånt....
|
|
|
#11 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Mokkasiner eller sånne sokketøfler fra Lindex fungerer utmerket. Myke og gode på foten.
|
|
|
#12 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Vi bruker skinntøfler på ungene uansett alder i barnehagen. Tinyzone har i alle størrelser opp til 34 i alle fall. http://www.tinyzone.dk/group.asp?group=1 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Vi har skinntøffler og ulltøffler med halv myk såle fra skofus. Superfit og skofus sin såle er lik. og MYE mykere enn Rhode sine. Jeg skal innrømme at jeg ikke like Rhode sin såle i hele tatt. Toppen av tøffelen er veldig god og fin, men såler er for min del alt for tykk, hard og tung. Merker spesielt forskjellen når barna hopper. Men superfit/skofus eller tøfler er det nesten lydløst og med Rhode er det en hard klakkelyd. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Lillesøster bruker sånne sokketøffler fre HM. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?De beste tøflene jeg har hatt til sønnen min (3,5) er ulltøfler fra Giesswein. Det er en slags sokk med fast såle. Myke, varme og lette. De kommer i alle varianter. Min sønns tøfler er formet som esler, med digre ører som står rett til værs. Stor stas. De mer babyvennlige kommer i mer uskyldige varianter. Noen av dem kommer i så smått som str 18. Utrolig gode tøfler altså. Jeg kjøpte mine på Grændsen Sko på CCVest, men man får kjøpt dem på ulike nettbutikker også. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Giesswein-tøflene er så kule!
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Lillebror har brukt croclings og sokketøfler fra H&M. Har fungert helt utmerket. |
|
|
|
#19 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva har 2-åringene som innesko i barnehagen?Vi hadde Robeez som innesko fra ca 10 mndr til ca 18 mndr. Etter det gikk hun stødig, og hun har siden da brukt Crocs som inesko. Veldig fornøyd med begge deler.
|
![]() |
|
|