|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjelp! Sorte streker på hvitmalt vegg!Må jeg male?
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Sorte streker på hvitmalt vegg!Har sorte merker på veggene jeg også. Fra beltespenner, knapper etc. Har fått vekk det meste med viskelær faktisk men det er litt igjen ennå. Håper å slippe å male om igjen.
![]() |
#3 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hjelp! Sorte streker på hvitmalt vegg!Swiffer Magic Eraser eller Proffs billigere ekvivalent som jeg ikke husker hva heter i farten.
![]() |
![]() |
#4 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Sorte streker på hvitmalt vegg!Åh - takk takk takk - her skal alt prøves! Og nå kom jeg på at jeg har hørt det om viskelær før!
![]() |
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hjelp! Sorte streker på hvitmalt vegg!Og hvis du må male så er trøsten at det går fortere enn du tror. Jeg måtte til med maling og rulle etter en kreativ sjel hadde dekorert en vegg med kulepenn. Et halvt år med irritasjon var over på 20 minutter.
![]() |
#6 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hjelp! Sorte streker på hvitmalt vegg!Litt Jif, litt forsiktig? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|