|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Loddsalg og aldersgrenseHei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Loddsalg og aldersgrenseEnig med deg. Er ganske lei av alle som selger på dørene her og jeg tenker at jeg ikke hadde hatt lyst til å sende poden ut på sånne oppdrag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Loddsalg og aldersgrenseLotteriloven:
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Loddsalg og aldersgrenseHvis man ikke ønsker å selge loddene, og synes at en høyere kontigent hadde vært å foretrekke, så kan man jo bare kjøpe alle loddene selv. Funker ikke det da som forhøyet kontigent? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Drømmer
|
![]() Sv: Loddsalg og aldersgrense
Godt forslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Jeg er enig i at man kunne ha betalt høyere kontigent. Men hvis du skal gjøre det ved å kjøpe alle loddene du får utdelt i løpet av året kan man begynne å snakke om en pen sum |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Einsam
|
![]() Sv: Loddsalg og aldersgrenseForeslå dugnader? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Loddsalg og aldersgrensePfft, alle kan bare flytte til studentboliger, for der selger ungene unna 3-4 loddbøker på et kvarter og det er ingen skumle mennesker man banker på dørene til.
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Loddsalg og aldersgrenseJeg husker jeg syntes det var helt grusomt med loddsalg. Jeg har gjort min dose med det.
![]() |
![]() |
#10 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Loddsalg og aldersgrenseVi selger lodd for Norges håndballforbund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
|
![]() Sv: Loddsalg og aldersgrenseJeg baker heller fem kaker enn å selge lodd. Stiller også gjerne på dugnad eller annet. Men jeg tipper det er lettere å bare sende barna ut... for de som arrangerer dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ferdig!
![]() Sv: Loddsalg og aldersgrenseNone ganger får man lodd fra forbundene rundt om og ikke direkte fra klubben, korpset osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ferdig!
![]() Sv: Loddsalg og aldersgrenseSynes ikke loddsalg en gang i året er ille altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jeg forsåvidt enig i. Men problemet er at idag stiller ikke foreldre opp på slik. Ha dugnad av et eller annet slag, og hva skjer..jo det er vi som allerede er aktiv i styret som må stille, for foreldrene har aldri tid eller gidd ikke. Det er et stort problem som irriterer meg veldig |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Loddsalg og aldersgrenseJeg liker ungene som kommer og henter tomflaskene mine. Og de som selger dopapir. Og juletre. Nyttige greier.
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Loddsalg og aldersgrenseLodd er no' herk. Både å selge og å få selgere på døren.
![]() |
#19 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Loddsalg og aldersgrenseTil tider ringer det ofte på døra her, og det er unge håpefulle loddselgere som står der.
![]() |
|
|